دیوار پازلی میدان امام حسین(ع) تغییر کرد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن دهه کرامت، تصویر دیوار پازلی میدان امام حسین(ع) تغییر داده شد و روی آن یک بیت شعر «سلامت می دهم از دور و زائرت هستم، میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست» نقش بست.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان همواره در مناسبت‌های مختلف، شهر را متناسب با ایام فضاسازی کرده است، از همین رو تصویر دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به روز رسانی شد.

وی با بیان اینکه دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) در ابعاد ۱۲ در ۷۵ متر است که در این دوره تصویری از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) روی یک قاب در آن نقش بسته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: دهه کرامت ۱۰ روز نخست ماه ذی‌القعده است که با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و تا سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی افزود: این دهه مبارک یادآور بسیاری از نکته‌های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام و فرصتی شایسته است که لطیف‌ترین علایق، مهر و وفای بی همتای یک خواهر نسبت به مقام شامخ و والای برادر خویش را نشان می‌دهد.

کد خبر 430039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.