جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در پاسداری از خون شهدا به خوبی درخشیده‌اند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان گفت: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب که در دوران دفاع مقدس نبوده اند با الگوپذیری از شهدا، در عرصه دفاع از حرم و زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا به خوبی تلاش کرده و درخشیده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان در آئین افتتاح سالن معراج الشهدای شهر گز اظهار کرد: شهدا با ایثار، از خود گذشتگی، عشق، تقوا و خود سازی برای احیای دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه چیز گذشتند و نگذاشتند قطعه‌ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: امسال در آستانه ۴۰ سالگی دفاع مقدس و رسیدن به کمال هستیم و نباید بگذاریم ایام روزهایی همچون پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به فراموشی و انحراف کشیده شود. همه اقشار مردم و مسؤولان در این زمینه وظیفه دارند و باید این راه را ادامه دهند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان ادامه داد: مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با مطالعه و جریان شناسی و شناخت سیره شهدا و حضرت امام (ره) باید مصداق‌های تهاجم فرهنگی و تحریف‌های دشمنان داخلی و خارجی را بشناسند و نگذارند راه شهدا فراموش و به انحراف کشیده شود.

شیروانیان گفت: شهدای مدافع حرم در چند سال گذشته، نشان دادند که راه شهدای دفاع مقدس ادامه دارد و نگذاشتند سیره و راه شهدا به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی افزود: ملت ایران و جهان فراموش نمی‌کنند که دولت‌های آمریکا سالیان سال چه خیانت‌ها، جرم‌ها و ظلم‌هایی را در حق مردم کشورهای دیگر و حتی مردم خود انجام داده و می‌دهند و چه قطعنامه‌ها و ترورهایی را علیه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی انجام داده و با راه اندازی و تجهیز تروریست‌ها و تکفیری‌ها اقدام به خیانت می کنند و باز خود را حامی مردم و حقوق بشر می‌نامند و ملت مظلوم ایران که هزاران شهید ترور دارد را تروریست می‌داند.

در ابتدای این آئین سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: حوزه مقاومت بسیج شهر گز به همراه بسیجیان فعال و مردمی این شهر تاکنون به خوبی در میان مردم حضور داشته و از زمان انقلاب و جنگ در صحنه بوده و در ایام کرونا هم خدمات و فعالیت خوب و ارزنده به شهروندان ارائه کردند.

معراج الشهدای شهر گز در زمینی با مساحت ۱۱۰ متر مربع و هزینه بازسازی ۱۵۰ میلیون ریال در یکی از ساختمان‌های حوزه مقاومت امام حسن مجتبی علیه السلام این شهر راه اندازی شد.

کد خبر 430030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.