تامین اعتبار احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری از منابع ملی

معاون اداری مالی شهردار ساری گفت: نیروگاه زباله سوز پروژه ملی است و تلاش و دغدغه مجموعه شهرداری بر این است که بتوانیم بودجه مورد نیاز اتمام این پروژه را با حمایت مدیران استانی و شهرستانی و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر از منابع دولتی تأمین کنیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا باقریان با تاکید بر لزوم شفافیت مالی در مجموعه شهرداری، اظهار کرد: فعالیت‌های مؤثر در کسب درآمد و توجه ویژه به اجرای بخشنامه‌های مربوطه، شفافیت مالی و درآمدی و کاهش هزینه‌ها از رویکردهای مهم این معاونت است.

وی بستر سازی مناسب برای کنترل بودجه را مورد توجه قرار داد و افزود: راهکارهای مناسب برای کسب درآمد و تقویت منابع درآمدی مد نظر قرار خواهد گرفت، بی تردید سمت و سوی نگاه بودجه ریزی شهرداری ساری نیل به امیدآفرینی در میان شهروندان خواهد بود.

معاون اداری مالی شهردار ساری با اشاره به بدهی یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری از دوره گذشته، گفت: به دلیل انباشت بدهی‌ها، متأسفانه حجم زیادی از وقت و انرژی مجموعه شهرداری ساری، صرف رفع این مشکل شده است.

باقریان میزان درآمد شهرداری در فروردین ۹۹ را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پیگیری برای اخذ وام بانکی طبق مصوبه شورای شهر ساری برای اتمام پروژه‌های شهری انجام شده است.

وی به معوقات بانکی شهرداری از دوره گذشته اشاره کرد و گفت: تسویه حساب معوقات بانکی نیز از دیگر اقداماتی است که این معاونت در شمار فعالیت‌های خود قرار داده است.

معاون اداری مالی شهردار ساری اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از سیاست گذاری‌های بودجه شهرداری در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: در بودجه امسال پروژه‌های نیمه تمام مانند پروژه پل تا پل، فاز دوم بوستان ملل، فاز سوم ابن شهرآشوب و نیروگاه زباله سوز به صورت ویژه پیش بینی شده است.

باقریان عنوان کرد: نیروگاه زباله سوز پروژه ملی است و تلاش و دغدغه مجموعه شهرداری بر این است که بتوانیم بودجه مورد نیاز اتمام این پروژه را با حمایت مدیران استانی و شهرستانی و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر از منابع دولتی تأمین کنیم.

کد خبر 429996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.