راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه در شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز از راه اندازی واحد تحقیق و توسعه در این شرکت خبر داد و گفت: این واحد ها به عنوان قلب تپنده سیستم عمل کرده و نقش بسیار مهمی در موفقیت کاری و استقامت کسب و کار دارند.

به گزارش ایمنا، بهرام فرهخت در نشست کمیته بومی سازی شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز اظهار کرد: ارتقای میزان خود اتکایی و بومی سازی تجهیزات مورد استفاده در خدمات و افزایش بهره‌وری شرکت در تمام بخش‌ها از جمله اهداف اصلی ایجاد این واحد است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات شرکت‌های دانش بنیان در راستای بومی سازی نیازهای این شرکت خاطرنشان کرد: بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های مورد نیاز این شرکت می‌تواند در کاهش هزینه‌ها تأثیر گذار باشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بینان گفت: در راستای حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان نیازهای فناوری شرکت در کمترین زمان ممکن احصا شده و در اختیار شرکت‌های دانش بینان متقاضی قرار می‌گیرد.

وی تشکیل کمیته‌های تخصصی با حضور کارشناسان شرکت‌های دانش بنیان را ضروری دانست و گفت: این کمیته می‌تواند در همراهی و همکاری بیش از پیش شرکت‌های دانش بینان و شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز مثمر ثمر واقع شود.

فرهخت خواستار ورود جدی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در سطح استان به موضوعات و مشکلات حمل و نقل شهری شد و گفت: مشکلات حمل و نقل شهری می‌تواند با ورود جدی شرکت‌های دانش بنیان به این حوزه با توان کارشناسی نخبگان جوان رفع شود.

کد خبر 429964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.