نمایندگان به نتایج کمیسیون ها معترض بودند

نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره از مجلس شورای اسلامی، اولویت بندی نمایندگان جهت حضور در کمیسیون‌های تخصصی، بر اساس رشته و مدرک تحصیلی صورت گرفت که به همین دلیل برخی نمایندگان به نتایج کمیسیون‌ها معترض بودند.

محمدصالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون انتخاب اعضا کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی متقاضیان زیادی داشت و همچنین بسیاری از متقاضیان نیز تنها اولویت اول خود را اعلام کرده بودند، به همین دلیل امتیاز برخی از نمایندگان به حضور در کمیسیون‌های پر طرفدار نرسید که به لحاظ اینکه اولویت دوم انتخاب نکرده بودند، زمان زیادی برای جا به جایی در کمیسیون‌های دیگر صرف شد.

وی افزود: در این دوره از مجلس شورای اسلامی، اولویت بندی نمایندگان جهت حضور در کمیسیون‌های تخصصی، بر اساس رشته و مدرک تحصیلی صورت گرفت که به همین دلیل برخی نمایندگان به نتایج کمیسیون‌ها معترض بودند.

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ممکن است رشته تحصیلی مرتبط با تمامی کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی در بین نمایندگان وجود نداشته باشد. برخی ممکن است خود را در همه مباحث صاحب نظر بدانند اما اگر رشته تحصیلی اعضا کمیسیون مرتبط باشد، می‌تواند در مجلس مؤثر باشد، اما متأسفانه این اتفاق حاصل نشد.

کد خبر 429933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.