شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی مراکز خرید ضایعات شد

شهردار بروجرد گفت: یکی از اثرات شیوع ویروس کرونا تعطیلی مراکز ضایعاتی شهر بود و زباله‌گردها که مشکلات زیادی برای شهر ایجاد کرده بودند محو شدند.

به گزارش ایمنا، رحیم جافری، اظهار کرد: در ایام کرونا درآمد شهرداری به صفر رسید و مخارج پیش‌بینی نشده‌ای به شهرداری تحمیل شد.

وی تصریح کرد: یکی از اثرات شیوع ویروس کرونا تعطیلی مراکز ضایعاتی شهر بود و زباله‌گردها که مشکلات زیادی برای شهر ایجاد کرده بودند محو شدند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی شهرداری نسبت به آموزش شهروندان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در فضای مجازی اقدام کرد.

جافری اضافه کرد: در این راستا ۱۶ عدد بنر در سطح شهر نصب و به پاس خدمات کادر درمانی یکی از خیابان‌های شهر به نام "دکتر نصرالهی" نامگذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار بطری کلر رقیق شده بین خانواده‌های بی‌بضاعت، ماسک و دستکش رایگان بین کارکنان شهرداری توزیع شد.

شهردار بروجرد ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی ضدعفونی و رانندگان در راستای مقابله با این بیماری آموزش داده شده و سرویس‌های بهداشتی شهر نیز ضدعفونی شد.

جافری اظهار کرد: مسدود کردن مسیرهای منتهی به پارک‌ها و آرامستان‌ها، غرقاب کردن فضای سبز شهر برای جلوگیری از تجمع افراد و جمع‌آوری شیرآلات پارک‌ها از اقدامات انجام شده در این ایام بوده است.

وی توزیع سه هزار پروشور "در خانه بمانیم"، خریداری سه دستگاه مهپاش به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال، ضدعفونی منازل و کوچه‌های سطح شهر و ضدعفونی کردن کشتارگاه را از دیگر اقدامات برشمرد و تصریح کرد: در این مدت نیز مراکز غیرمجاز ضایعات در سطح شهر پلمب شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 429932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.