یوونتوس به دنبال مهاجم گلزن لیگ جزیره

مدیران باشگاه یوونتوس در نظر دارند تا در راستای تقویت خط حمله خود با ارائه یک پیشنهاد معاوضه، رائول خیمنز بازیکن گلزن تیم ولورهمپتون را به تورین ببرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، با گلزنی در دیدار روز شنبه، رائول خیمنز موفق شد به اولین بازیکن مکزیکی تبدیل شود که در طول یک فصل در لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت ۱۴ گل شده است؛ این در حالی است که تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ انگلستان هنوز هشت دیدار باقی مانده است.

آمار بالای گلزنی رائول خیمنز در تیم ولورهمپتون باعث شده تا وی مدنظر جذب باشگاه‌های متعددی قرار بگیرد. به طور کلی عملکرد خیره کننده زرد پوشان ولوز در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلستان باعث شگفتی بسیاری شد و تقریباً تمامی بازیکنان این تیم در رصد باشگاه‌های متمول قرار گرفته اند.

باشگاه ایتالیایی یوونتوس با توجه به شرایط نه چندان مناسبش در خط حمله، در اندیشه جذب رائول خیمنز است. گفته می‌شود که یوونتوس در نظر دارد تا با ارائه یک پیشنهاد معاوضه، خیمنز را در ازای خروج برناردسکی و روگانی به علاوه ۳۷ میلیون یورو به تورین ببرد.

رائول خیمنز در ۴۵ بازی خود در این فصل برای ولوز موفق به ثبت ۲۳ گل شده است. این عملکرد درخشان از مهاجم مکزیکی ولورهمپتون منجر شده تا باشگاه‌های متعددی از جمله منچستریونایتد، لیورپول، بارسلونا و رئال مادرید برای جذب این بازیکن تلاش کنند.

اگرچه چندین باشگاه مطرح اروپایی برای جذب خیمنز دست به کار شده اند، اما به نظر می‌رسد که یوونتوسی‌ها بیشتر از سایرین به فکر جذب این بازیکن باشند. حضور ضعیف هیگواین در ترکیب بیانکونری قطعاً یوونتوسی‌ها را مصمم به جذب یک مهاجم جدید می‌کند. باید صبر کرد و دید آیا باشگاه انگلیسی با این پیشنهاد یوونتوس موافقت می‌کند؟

کد خبر 429929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.