لوکاکو: حالا دیگر شرایط مرگ و زندگی است

تیم اینتر پس از پیروزی شب گذشته برابر سمپدوریا به صدر جدول نزدیک تر شده و می‌تواند بالاخره به رؤیای تحقق اسکودتو تحقق ببخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، شب گذشته در آغاز رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم اینتر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود یعنی سمپدوریا عبور کند. روملو لوکاکو، مهاجم اینتر در پایان این بازی در مصاحبه خود گفت: پس از این پیروزی می‌توانم بگویم که شرایط مرگ و زندگی حاکم است.

وی ادامه داد: پیروزی در مسابقه با سمپدوریا اهمیت بسیار زیادی داشت و حالا باید تلاش کنیم تا در سایر بازی‌ها نیز پیروز شویم. با توجه به تعداد مسابقات باقیمانده از فصل می‌توانم بگویم که ۱۲ فینال در پیش داریم و هر بازی در روند تعیین قهرمان لیگ اهمیت دارد. باید تلاش کنیم تا بتوانیم بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

لوکاکو ضمن تحسین جنبش "زندگی سیاهپوستان مهم است"، افزود: باید از این جنبش حمایت کنیم و من هم به سهم خود با خوشحالی گل زانو زدن، همراهی خودم با این جنبش را اعلام کردم.

مهاجم بلژیکی اینتر در پایان مصاحبه اش اظهار کرد: هر بازی برای ما اهمیت بالایی دارد. همه به سختی تمرین کرده ایم و تیم از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارد. اما باید از این بهتر عمل کنیم چرا که با توجه به فشردگی مسابقات، آمادگی بدنی نقش تأثیرگذاری خواهد داشت.

اینتر با کسب اولین پیروزی خود در دوران پس از قرنطینه در دیدار شب گذشته، فاصله خود را با یوونتوس در صدر جدول به عدد ۶ رساند.

کد خبر 429928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.