روزنامه‌های ورزشی ۲ تیرماه؛ قایدی در قطر؟

برخی گزارش‌ها حاکی از ترانسفر شدن مهدی قایدی به لیگ ستارگان قطر است، لیگی که توانایی مالی بالای آن شانس زیادی را برای جذب ستاره آبی‌ها به قطری‌ها می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه دوم خردادماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "کی‌روش را بخشیدم" به اظهارات سید جلال حسینی در خصوص خط خوردن او از تیم ملی در دوران اوج این بازیکن پرداخت، کسی که به ادعای جمعی از مردم و رسانه‌ها نقطه گمشده تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "چراغ سبز به جهانبخش" مدعی شد که لستر سیتی برای جذب علیرضا جهانبخش اقدام خواهد کرد، تیمی که شاید بتواند آقای گل سابق لیگ هلند را احیا کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ترانسفر شماره ۱۰ آبی‌ها به لیگ ستارگان قطر" مدعی شده است که مهدی قایدی در راه ترانسفر شدن به قطر است، موضوعی که با توجه به پیشنهادات مالی قطری‌ها و وضعیت قرمز مالی آبی‌ها اصلاً دور از انتظار نیست.

"ایران ورزشی" با عنوان"اگر به گذشته برگردم باز هم الاهلی را انتخاب می‌کنم" به اظهارات علی کریمی بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات پرداخت، لیگی که بازیکنان بزرگ کمی را به خود ندیده است و انتخاب علی کریمی می‌تواند یک افتخار بزرگ برای بازیکن سابق بایرن مونیخ باشد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"ترس داشت" به پیروزی سه گله پرسپولیس مقابل پدیده شهر خودرو در بازی دوستانه پرداخت، تیمی که مالک آن تمام توان خود برای عدم برگزاری لیگ گذاشت.

"صدای سپاهان" با عنوان "محرم نویدکیا باید دوباره به صحنه بیاید" به اظهارات شاهزیدی پیشکسوت سپاهان پرداخت، اظهار نظری که در کنار شایعات پایان کار قلعه نویی در سپاهان در پایان فصل می‌تواند به احتمالات حضور نویدکیا روی نیمکت سپاهان برای فصل آینده دامن بزند.

کد خبر 429927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.