گام مثبت و استوار شهرداری اصفهان برای اوقات فراغت جوانان

مربی سابق تیم فوتبال ایران با تقدیر از شهرداری برای توسعه، تجهیز و ترمیم ۲۰ ورزشگاه، گفت: ایجاد امکانات مناسب در شهر برای در امان ماندن جوانان از مفاسد اجتماعی اقدامی بزرگ و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمود یاوری، شامگاه یکشنبه _یکم تیرماه ۹۹ _در آئین بازگشایی و آغاز به کار توسعه، تجهیز و ترمیم ۲۰ ورزشگاه شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری و شهربانی دو ارگان مهم در سازندگی هر کشور و استانی است.

وی تأکید کرد: هر شهر «بانی» و «داری» نیاز دارد و البته هر دو دستگاه شهرداری و شهربانی یک هدف مشخص یعنی خدمت به شهروندان، مقابله با تهاجم فرهنگی و پُر کردن اوقات فراغت شهروندان را دنبال می‌کنند.

مربی سابق تیم فوتبال ایران و مشاور شهردار سابق اصفهان ادامه داد: در مسیر تحقق هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان اگر هر یک از دستگاه‌ها کوتاهی کنند، بیشترین آسیب را مردم می‌بینند.

وی با بیان اینکه ایجاد امکانات مناسب در شهر برای در امان ماندن جوانان از مفاسد اجتماعی اقدامی بزرگ و ارزشمند است، اظهار کرد: بخش خصوصی باید برای جذب جوانان به مراکز ورزشی از اجرای پروژه‌های مشارکتی استقبال کنند.

یاوری از تلاش‌ها و اقدامات شهرداری اصفهان برای توسعه و تجهیز ۲۰ ورزشگاه در شهر برای استفاده شهروندان قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان در حاشیه برگزاری آئین بازگشایی و آغاز به کار توسعه، تجهیز و ترمیم ۲۰ ورزشگاه با اهدا حلقه گل و یک قاب نفیس از صنایع دستی اصفهان به پاس ۷۰ سال حضور در عرصه فوتبال و نیم قرن مربی‌گری در ورزش اصفهان از «محمود یاوری» تجلیل کرد.

کد خبر 429908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.