احداث چهار تقاطع غیرهم سطح در بندرعباس/ مدیریت دانش در شهرداری همدان

در این بسته خبری از آغاز عملیات اجرایی طرح بازآفرینی سرای روغنی تا نصب ۳۵ دوربین پایش تصویری در شهر سمنان و افزایش دو و نیم برابری تناژ آسفالت اجرا شده در سه ماهه امسال در تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افزایش دو و نیم برابری تناژ آسفالت اجرا شده در سه ماهه نخست سال ۹۹

محمدحسین اسحقی، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آسفالت ریزی ۹۹ هزار تنی خیابان‌ها و معابر مناطق ۱۰ گانه طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان به لحاظ تناژ اجرایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش دو و نیم برابری در سطح مناطق داشته است.

عملیات اجرایی طرح بازآفرینی سرای روغنی آغاز شد

عملیات عمرانی طرح بازآفرینی فضای شهری سرای روغنی با حضور شهردار شیراز، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از کسبه و معتمدین بازار وکیل در راستای باز زنده سازی بافت تاریخی آغاز شد.

عوارض سالانه تاکسی‌ها در پیشوا بخشیده می‌شود

غلامرضا حبیبی، شهردار پیشوا گفت: به منظور کمک به معیشت رانندگان تاکسی‌های درون شهری و برون شهری آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، عوارض سالانه تاکسی‌ها در پیشوا بخشیده شد.

ساخت سیلوی ۷۰۰ تنی انباشت زباله در یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: تلاش می‌کنیم با کسب مجوزهای لازم ساخت سیلویی با ظرفیت انباشت روزانه ۷۰۰ تن زباله را در محل دوپشته دشت روم آغاز کنیم.

آغاز عملیات اجرایی مسیر دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهن دژ مشهد

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آغاز عملیات اجرایی مسیر دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهن دژ با اعتبار ۵ میلیارد تومان خبر داد.

بهره برداری از ۳۰ بوستان تا پایان سال در قم

سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم سال ۹۹ را یکی از سال‌های پربرکت از نظر توسعه شهری دانست و گفت: ۳۰ بوستان تا پایان امسال در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای پروژه مدیریت دانش شهرداری همدان

مرتضی حضرت‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان ضمن اشاره به اهمیت مدیریت دانش به‌عنوان یک موضوع مهم و حیاتی در سازمان‌ها گفت: جوامع علمی و تجاری هر دو بر این باور هستند که منابع انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان و عامل اصلی رشد و موفقیت آن است.

اجرای همزمان چهار تقاطع غیر هم سطح در بندرعباس

عباس امینی‌زاده، شهردار بندرعباس از اجرای همزمان چهار تقاطع غیر هم سطح خبر داد و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری در حوزه عمرانی است و اجرای چند پروژه جدید طی سال جاری در راستای کاهش آب‌گرفتگی ناشی از بارندگی در دستور کار قرار گرفته است.

نصب ۳۵ دوربین پایش تصویری در شهر سمنان

مسعود میر شریفی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان گفت: مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری سمنان در مرحله اول با نصب و راه‌اندازی ۳۵ دوربین اقدام به رصد و پایش تصویری میادین و معابر اصلی شهر سمنان می‌کند.

افتتاح سرای محله بوستان فردیس

محمد خسروزاده، شهردار فردیس از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه سرای محله بوستان این شهر خبر داد و گفت: قصد داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

کد خبر 429890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.