یک پارک یا محیط باز به پارکور اختصاص پیدا می کند

رئیس کمیته پارکور گفت: قرار شد یک پارک یا محیط باز به مساحت پانصد تا هزار متر را به پارکور اختصاص دهیم تا افراد مبتدی و حرفه ای در آن فعالیت کنند و مسابقه برگزار کنیم. شهرداری اصفهان به ما قول همکاری داده است.

داوود فتحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با فعالیت‌های پارکور، اظهار کرد: سال ۹۶ زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی به خوبی فعالیت می‌کردیم تا اینکه پارکور را به زیر مجموعه ژیمناستیک اضافه کردند و این باعث شد فعالیت‌های ما مختل شود.

وی افزود: با نامه نگاری‌هایی که داشتیم دوباره پارکور را زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی بازگرداندیم که شروع محکم فعالیت این رشته از اول سال ۹۹ است. برنامه ریزی کردیم، اما به خاطر دست به دست شدن مسئولیت پارکور تمام تشکیلات از هم پاشید که جمع کردن افراد و مسئولیت‌ها دوباره باعث اختلال در عملکرد شد.

رئیس کمیته پارکور با بیان اینکه جلسه‌ای برگزار کردیم که در رابطه با آکادمی پارکور تصمیماتی گرفتیم، خاطر نشان کرد: قرار شد یک پارک یا محیط باز به مساحت پانصد تا هزار متر را به پارکور اختصاص دهیم تا افراد مبتدی و حرفه‌ای در آن فعالیت کنند و مسابقه برگزار کنیم. شهرداری اصفهان به ما قول همکاری داده است.

فتحی در خصوص مسابقات رسمی پارکور، تصریح کرد: قرار است در المپیک ۲۰۲۴ پارکور باشد زیرا این رشته روند رو به رشدی دارد.

وی ادامه داد: اصفهان بین نخستین شهرهایی است که پارکور را راه اندازی کرده و ورزشکاران بزرگی از جمله فرشاد محمدیان را دارد که چند حرکت به نام خود ثبت کرده است.

کد خبر 429832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.