پیشرفت ۹۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان پروین

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پیاده‌روسازی خیابان پروین حدفاصل خیابان شیخ طوسی تا جی ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اجرای پروژه پیاده‌روسازی خیابان پروین هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده روسازی ضلع شمالی خیابان صباحی خبر داد و افزود: این پروژه با صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیاده روسازی ضلع شمالی میدان ۴۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: مناسب سازی ضلع شمالی خیابان سروش که برای اجرای آن یک میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: مناسب سازی خیابان پروین که برای اجرای آن ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده ۸۵ درصد پیشرفت داشته و مناسب سازی خیابان عسگریه نیز تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

شهبازی خاطرنشان کرد: ساماندهی و ایمن‌سازی خیابان میثم با مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تکمیل شده است.

وی گفت: برای اجرای پروژه‌های پیاده‌روسازی مواردی همچون عرض مناسب پیاده‌رو با توجه به تراکم جمعیت، نوع محور و میزان رفت و آمد، صاف‌ بودن و نداشتن پستی و بلندی، داغ و سوزان و لیز و لغزنده نبودن در فصول گرم و سرد سال، شیب طولی _ عرضی مناسب پیاده‌رو که برای جلوگیری از جمع شدن آب‌های سطحی و هدایت آن‌ها به جوی‌ها است مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 429822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.