تحویل ۲۵۰ اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران تا ابتدای پاییز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید تا پایان شهریور به شهرداری تحویل داده می‌شود، گفت:‌ در حال بررسی اعتراض رسانه‌ها به طرح ترافیک خبرنگاری هستیم.

به گزارش ایمنا، سید مناف هاشمی در حاشیه صحن علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری و شرکت ایران‌خودرو جهت تأمین اتوبوس برای پایتخت، اظهار داشت: روز گذشته این تفاهم‌نامه منعقد شد و ۳۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس طی مدت یکسال توسط شرکت ایران‌خودرو برای تهران ساخته خواهد شد.

وی افزود: البته بر اساس قراردادها مقرر شده است که تا قبل از پاییز ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی‌بوس به شهردار تهران تحویل داده شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی تفاهم‌نامه خرید اتوبوس از شرکت ایران‌خودرو است که شهرداری بخشی از آن را به عنوان پیش‌پرداخت ارائه می‌کند و بقیه مبلغ به صورت نقد و غیر نقد پرداخت خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد طرح ترافیک اهالی رسانه گفت: سهمیه‌بندی‌ها در این زمینه انجام و به تعدادی از رسانه‌ها ابلاغ شده است.

وی گفت: برخی از رسانه‌ها به سهمیه‌بندی در این زمینه اعتراض داشته‌اند که ما در حال بررسی اعتراض‌ها در این زمینه هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد یک فوریت طرح اقدام یکپارچه‌سازی بلیت الکترونیک که اعضای شورای شهر آن را امروز به تصویب رساندند، گفت: بر اساس این طرح به سربازان، خانواده شهدا، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بازنشستگان تخفیف کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی داده می‌شود که علاوه بر یک فوریت طرح، کلیات آن هم امروز به تصویب رسید.

منبع: فارس

کد خبر 429818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.