اجرای طرح سالم‌سازی سواحل کلاچای

شهردار کلاچای با اشاره به آماده سازی سواحل این شهر برای اجرای طرح سالم سازی، گفت: اجرای این طرح در گرو رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی است.

به گزارش ایمنا، ابراهیم اثنی‌عشری با اشاره به آماده سازی سواحل نگین شمال شهرداری کلاچای برای اجرای طرح سالم سازی دریا، اظهار کرد: اجرای این طرح در گرو رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی است.

وی افزود: مسافران و گردشگران باید نسبت به رعایت این نکات حساس بوده و احساس مسئولیت کنند، افزود: هر گونه بی تفاوتی نسبت به رعایت نکات بهداشتی و فاصله فیزیکی تبعات و پیامدهای جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

شهردار کلاچای از اجرای آماده سازی زیر ساخت‌های مناسب در قالب اجرای طرح ساماندهی سواحل نگین شمال شهرداری کلاچای خبر داد و اظهار کرد: این طرح در دو بخش آقایان و بانوان اجرا و هم اکنون امکانات و بسترهای لازم در این زمینه فراهم شده است.

اثنی‌عشری ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در برای اجرای زیر ساخت‌های مجتمع نگین شمال سرمایه‌گذاری شده و تا پایان طرح بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: در روند اجرای طرح سالم سازی دریا از ظرفیت عظیم همیاران پلیس، نیروی انتظامی، هلال احمر و منجیان غریق بهره گیری خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 429814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.