رونمایی از پشت صحنه فیلم آتابای به بهانه تولد هادی حجازی فر + فیلم

نیکی کریمی، کارگردان فیلم آتابای، در صفحه شخصی خود از تیزر پشت صحنه این فیلم به بهانه سالروز تولد بازیگر آن، رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیکی کریمی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است:

"به بهانه زادروز هادی حجازی فر، از طرف تیم سازنده آتابای.

رونمایی از تیزر پشت صحنه دیده نشده آتابای. هادی حجازی فر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی است و فیلم آتابای نیز که سال گذشته با بازی او در جشنواره فجر اکران و با استقبال گسترده منتقدان سینمایی مواجه شد، در روستاهای خوی فیلمبرداری شده است.

حجازی فر بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و کارگردان تئاتر است و از دیگر فیلم‌های مهم سینمایی که در آن ایفای نقش کرده می‌توان به ایستاده در غبار، لاتاری، ماجرای نیمروز، به وقت شام و منطقه پرواز ممنوع اشاره کرد.

و در جشن خانه سینما و جشن منتقدان برنده بهترین نقش اول مرد و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است. هادی حجازی فر دانش آموخته پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است.

فیلم سینمایی آتابای، به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی فر ساخته شده و در آن هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه لقا می نوش، معصومه ربانی نیا و میر مجید حسینی ایفای نقش کرده‌اند."

کد خبر 429800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.