مناطق کم برخوردار  برای عده‌ای سوژه‌ سیاسی است

شهردار ارومیه گفت: طی سال‌های گذشته در نقطه صفر محدوده شهری، خدمات شهری با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندی ارائه شده است.

به گزارش ایمنا، محمد حضرت پور با اشاره به توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم برخوردار شهری و اینکه برخی اذعان می‌کنند که این توزیع عادلانه نیست باید گفت که این مهم برای برخی سوژه سیاسی شده است، اما بهترین قضاوت در این خصوص برعهده شهروندان است شهروندانی که در این مناطق کم برخوردار و نه محروم زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به کارگیری واژه محروم به عنوان یک واژه شعاری برای برخی مناطق شهری ارومیه گفت: منطقه محروم به منطقه‌ای گفته می‌شود که هیچ گونه خدمات شهری در آن مناطق ارائه نشده با اینکه شهرداری ارومیه طی سال‌های گذشته در مناطق کم برخوردار شهری خدمات متنوع و گوناگونی را ارائه داده است.

حضرت پور تصریح کرد: خدمات شهرداری در مناطق کم برخوردار شهری طی سال‌های گذشته شامل توسعه فضای سبز با ساخت پارک، ساخت فرهنگسرا و همچنین ایجاد مراکز بهداشتی، سالن‌های ورزشی و راه اندازی درمانگاه با همکاری سایر دستگاه‌ها بوده که این خدمات در این مناطق همچنان تداوم دارد و شهرداری ارومیه همیشه در این راستا پیشگام بوده است و عملکرد این مجموعه در سالیان اخیر بر همگان عیان و آشکار است.

به گفته وی شهرداری ارومیه طی سال‌های گذشته در نقطه صفر محدوده شهر، تمامی خدمات شهری را با هدف رفاه و آسایش شهروندی ارائه کرده است.

شهردار ارومیه تصریح کرد: از رسانه ملی به عنوان زبان گویا و چشم بینای مردم درخواست می‌کنیم خدمات ارائه شده در مناطق کم برخوردار شهری را به تصویر بکشد.

وی گفت: مسئله اینجا است که خدمات شهری شامل اشخاصی که باغات شهر ارومیه را تخریب و تفکیک‌های غیر مجاز انجام داده‌اند نمی‌شود چراکه برای این مهم قانون نیز اجازه نمی‌دهد و همکاری با این افراد یعنی همکاری برای تفکیک غیرمجاز و گسترش غیرمجاز شهر.

حضرت پور با بیان اینکه مدیریت شهری ارومیه در قبال تک تک شهروندان به ویژه شهروندان ساکن در مناطق کم برخودار شهری مسئول است و وظایفی برعهده دارد از شهروندان درخواست کرد: هرکسی نقدی از مناطق کم برخوردار شهری دارد می‌تواند نقد خود را انعکاس و روابط عمومی این انتقادها را بررسی و پیگیری می‌کند.

کد خبر 429782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.