۱۳مجوز برای احداث شهرک طلا در انتظار تصویب کمیسیون ماده ۵

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: برای احداث شهرک تولیدی طلا، نقره و زیورآلات اصفهان ۱۳ مجوز لازم از دستگاه‌های مختلف دریافت شده که در انتظار تصویب کمیسیون ماده پنج است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای ایجاد شهرک تولیدی طلا، نقره و زیورآلات اصفهان با همکاری بخش خصوصی (شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان) زمینی را در مجاورت خیابان یازدهم شهرک صنعتی جی به وسعت ۳۰ هکتار به این امر اختصاص یافته و قرار است ۱۴۷ هزار مترمربع ساخت انجام شود.

وی با بیان اینکه پس از موافقت کمیسیون ماده پنج کلنگ احداث شهرک تولیدی طلا، نقره و زیورآلات اصفهان به زمین خواهد خورد، تصریح کرد: این طرح اولین پروژه شهرک طلا در کشور ایران خواهد بود که در دو فاز طراحی شده و در مدت سه سال ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: یکی از مواردی که از اهمیت زیادی برخوردار است، ساماندهی صنف پزشکان و مشاغل وابسته است؛ از این رو پروژه مجتمع‌های صنفی پزشکان و مشاغل وابسته جهت احداث مجتمع‌های جدید و انتقال واحدهای پزشکی موجود در خیابان‌های آمادگاه، شمس‌آبادی، هشت بهشت غربی، محتشم کاشانی و … به منظور کاهش بار ترافیکی، دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی و ساماندهی این مشاغل است.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات و بررسی مکان یابی زمین‌های مناسب پروژه در حال انجام است، کمیته‌های فنی بین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، نظام پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده و در سه نقطه شهر عملیات اجرایی احداث مجتمع‌های صنفی پزشکان را در سال جاری آغاز خواهیم کرد.

مجیری ادامه داد: در شهرک شهید کشوری، خیابان زینبیه رو به روی حرم زینبیه و زمین دیگری در خیابان امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده تا با همکاری سازمان نظام پزشکی آنها را به عنوان مطب پزشکان آماده سازی کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری زیادی برای احداث مجتمع صنفی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان انجام شده تا این پروژه را با مشارکت بخش خصوصی احداث شود، گفت: مجتمع صنفی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری با زیرساخت ۷۲ هزار مترمربع است که پس از اعلام فراخوان، جذب سرمایه گذار انجام شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: ابتدای سال جاری انعقاد قرارداد پروژه مجتمع صنفی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان انجام و عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

کد خبر 429756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.