کارکنان شهرداری سنندج غربالگری کرونا شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سنندج از عقد قرارداد با کلینیک طب کار پایش جهت انجام معاینات پزشکی پرسنل شهرداری و غربالگری به منظور تشخیص کرونا خبر داد و گفت: تمام پرسنل شاغل در شهرداری می‌توانند از امکانات این کلینیک در صورت لزوم استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، کمال ناظمی با اشاره به اینکه تمام موارد احتیاطی و اقدامات حمایتی در مقابله با ویروس کرونا در راستای حفظ و ارتقای سلامت کارکنان شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان و با هدف جلوگیری از انتشار این ویروس، تمهیدات ویژه ای برای ارتقای سلامت کارکنان اندیشیده‌ایم.

وی اضافه کرد: بسیاری از پرسنل این شهرداری در بخش‌های مختلف خدماتی و امدادی نظیر نیروهای خدمات شهری و آتش نشانان فعالیت می‌کنند و در معرض ابتلاء به این ویروس قرار دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سنندج از عقد قرارداد با کلینیک طب کار پایش برای انجام معاینات پزشکی پرسنل شهرداری و غربالگری به منظور تشخیص کرونا و ارجاع به مراکز درمانی خبر داد و افزود: تمام پرسنل شاغل در شهرداری می‌توانند از امکانات این کلینیک در صورت لزوم استفاده کنند.

ناظمی یادآور شد: در صورتی که هر یک از پرسنل این شهرداری به کرونا مبتلا شوند تا ۱۷ روز مرخصی بدون کسر از استحقاقی و یا استعلاجی در نظر گرفته خواهد شد و با هماهنگی‌های لازم به جز محدودیت عدم پرداخت تعطیلات سایر مزایا مستمر و غیرمستمر با نظر مدیریت پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از ترددهای بی مورد با پزشک متخصص طب کار قرارداد منعقد شده و همکارانی که دارای نشانه‌های ابتلاء بوده و در حال سپری کردن دوران قرنطینه باشند با معرفی نامه از سوی سرمایه انسانی بدون هزینه و پس از غربالگری به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سنندج با اشاره به اینکه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی در سه مرحله بین پرسنل توزیع شده است، گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به گندزدایی و ضدعفونی مستمر محیط اداری سطح مناطق و سازمان‌ها و نواحی مربوطه، ابلاغ دستورالعمل برای انجام کلیه امور به ویژه مراسلات به صورت الکترونیکی در راستای جلوگیری از تردد بی مورد و مکاتبات غیرضروری اشاره کرد.

ناظمی افزود: واحد HSE و ایمنی کارگاه در واحد سرمایه انسانی با حضور کارشناس مربوطه با قید فوریت فعال شده و آماده خدمت رسانی به همکاران است.

منبع: ایسنا

کد خبر 429754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.