صالحی: مجلس یازدهم قصد تقابل با دولت را ندارد

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم قصد تقابل با دولت را ندارد؛ زیرا در این صورت باعث می‌شود مشکلات مردم بیشتر شود. به همین دلیل هدف مجلس یازدهم این است که مانند یک بازوی قوی کنار دولت در جهت برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی باشد.

حسین محمد صالحی دارانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص ضرورت همکاری بین دولت و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی دو وظیفه مهم بر عهده دارد. نخست قانون گذاری و در ادامه نظارت بر اجرای امور. مقام معظم رهبری نیز در بیانیه آغاز مجلس یازدهم بر لزوم عمل به وظیفه نظارت مجلس شورای اسلامی تاکید داشتند.

وی افزود: قطعاً در سال پایانی کار دولت، مجلس باید با جدیت تمام وظیفه نظارتی خود را آغاز کند، اما مجلس یازدهم قصد تقابل با دولت را ندارد؛ زیرا در این صورت باعث می‌شود مشکلات مردم بیشتر شود. به همین دلیل هدف مجلس یازدهم این است که مانند یک بازوی قوی کنار دولت در جهت برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی باشد.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر معیشت مردم در وضعیت نابسامانی قرار دارد و باید باهم اندیشی مشکلات را برطرف کنیم. به همین دلیل اگر قرار باشد مجلس شورای اسلامی در مقابل دولت قرار بگیرد، تنها مردم هستند که آسیب می‌بینند. مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که باید با کمک همدیگر برای رفع مشکلات بکوشیم.

صالحی تاکید کرد: دولت فعلی منتخب مردم است و باید به نظر مردم احترام گذاشت. به همین دلیل علیرغم مسائل سیاسی و جناحی، مجلس شورای اسلامی و دولت باید اتحاد خود را حفظ کنند؛ زیرا هدف اکثر نمایندگان مجلس حل مشکلات مردم و دولت است.

کد خبر 429739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.