پارک امید کرج افتتاح شد/به سوی ایجاد شهری پایدار حرکت می‌کنیم

شهردار کرج با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا به سوی انجام پروژه‌های انسان محور و ایجاد شهری پایدار حرکت کنیم، گفت: برای بیش از ۲۰ هفته افتتاح پروژه‌های عمرانی، فضای سبز، محیط زیستی و فرهنگی در شهرکرج برنامه‌ریزی مناسب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کمالی زاده شامگاه شنبه در آئین بهره برداری از پارک امید گفت: در سالیان گذشته اهالی شهرک بعثت در این محدوده از لرزش خانه‌های خود و ترک‌های ایجاد شده در واحد مسکونی خود گلایه مند بودند و اکنون در قالب احداث پارک امید، پروژه‌ای پایه ریزی شده است تا با اجرای آن پایدار سازی منازل مسکونی شهرک بعثت نیز عملیاتی شود. 

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک امید کرج از سال ۹۲ آغاز شد، تاکید کرد: اگر قرار بود پروژه احداث پارک امید در حال حاضر انجام شود بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه کرد داشت، اما با صرف اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره برداری رسید.

شهردار کرج با بیان اینکه پارک امید در ابتدای محور کرج - چالوس احداث شده که یکی از محورهای مواصلاتی مهم کشور است، گفت: مسافران در راه برگشت از شمال گاهی در ساعات پایانی شب به ابتدای محور کرج می‌رسند و اکنون با احداث پارک امید فضای مناسبی برای حضور و اقامت کوتاه مدت این مسافران فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا به سوی انجام پروژه‌های انسان محور و ایجاد شهری پایدار حرکت کنیم، افزود: برای بیش از ۲۰ هفته افتتاح پروژه‌های عمرانی، فضای سبز، محیط زیستی و فرهنگی در کرج برنامه ریزی مناسب شده و امید است در سال ۹۹ با بهره برداری از این پروژه‌ها در راستای تامین رفاه حال شهروندان و خدمت به آنها گام مهمی برداریم.

کد خبر 429721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.