روزنامه‌های ورزشی یکم تیرماه؛ بازنشستگی سید جلال؟

گزارش‌ها حاکی از روی آوردن یحیی گل محمدی سرمربی سرخ‌ها به جوان گرایی و در نتیجه بازنشستگی سید جلال حسینی در پایان فصل جاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه یکم تیرماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "این تیم را باید طلا گرفت" به اظهارات علی علیپور مهاجم گلزن سرخ‌ها پرداخت، کسی که مدعی است تیم فعلی پرسپولیس یکی از تیم‌های بی سابقه تاریخ فوتبال ایران است.

"گل" با عنوان" کرکر خنده" به بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال و نزدیک شدن نام او به سرپرستی این فدراسیون پرداخت، اتفاقی که البته قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس آن را غیر قانونی می‌نامد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "چراغ قرمز مقابل گلزن آبی" به موضع محکم باشگاه استقلال مبنی بر عدم جدایی مهدی قایدی پرداخت، البته که با توجه به عملکرد خیره کننده این مهاجم جوان احتمال ترانسفر شدن او همچنان بالا قلمداد می‌شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بازنشستگی سید جلال با پوکر قهرمانی " به موضع یحیی گل محمدی در خصوص فصل آینده هدایت سرخپوشان مبنی بر جوان‌گرایی پرداخت، موضعی که احتمالاً بازنشستگی کاپیتان فعلی پرسپولیس را در پی خواهد داشت.

"ایران ورزشی" با عنوان" یک روز معمولی در فوتبال ایران " به همه اتفاقات تلخ یک روز فوتبال ایران پرداخت، اتفاقاتی که از استعفای محمد دادگان از کمیته جوانان AFC آغاز، با دیده شدن کفاشیان در فدراسیون فوتبال ادامه و با ورود مجلس به موضوع بازگشت کفاشیان به پایان رسید.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"بیرانوند آماده باشد " به توصیه سرمربی آنتورپ بلژیک به دروازبان سال آینده این تیم پرداخت، سرمربی که مدعی است بیرانوند به زودی و در فینال جام حذفی بازی خواهد کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "از قوانین تمکین و آماده مبارزه هستیم " به اظهارات رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان پرداخت کسی که مدعی است سپاهان در حال و روز خوبی قرار دارد.

کد خبر 429715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.