توزیع ماسک رایگان در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد

مدیر پروژه ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات کسب و کار شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان، در چهار ایستگاه قطار شهری مشهد ماسک رایگان توزیع می شود.

به گزارش ایمنا، محمد عین‌القضات اظهار کرد: چهار غرفه در ایستگاه‌های «میدان شریعتی»، «میدان شهدا»، «طبرسی» و «مفتح» قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهروندان با ثبت نام در اپلیکیشن «شهر من» می‌توانند یک بسته حاوی دو عدد ماسک رایگان دریافت کنند، تصریح کرد: اپلیکیشن «شهر من» شبکه‌ای یکپارچه از دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی را در بر می‌گیرد و شهروند را قادر می‌سازد تمام خدمات خود را به صورت یکپارچه و بدون تعارض از یک درگاه واحد دریافت کند.

مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد و مدیر اپلیکیشن «شهر من» تاکید کرد: مدیریت شهری می‌کوشد با ارائه این پلتفرم شهروندی، تمامی خدمات مورد نیاز شهروندان برای زندگی در شهر و مشارکت در اداره آن را در اختیار آنان قرار دهد و همچنین با افزایش مشارکت اجتماعی در دستیابی به شهری هوشمند و شهروند محور قدم بردارد.

وی گفت: «شهر من» اپلیکیشن شهری است که با هدف یکپارچه سازی تمام خدمات دستگاه‌های اجرایی و داشتن رسانه اجتماعی در دست مردم برای افزایش تعامل با شهروندان، ارتقای فرهنگ شهری شهروندان و درآمد پایدار برای شهرداری‌ها ایجاد شده است.

عین القضات با بیان اینکه اپلیکیشن شهر من ۱۰ سرویس متنوع را ارائه کرده است، گفت: چشم شهر، باشگاه‌های شهروندی، نقشه شهر، پرداخت هوشمند و ایمن و حمل و نقل هوشمند از جمله خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات پارکینگ حاشیه‌ای و غیر حاشیه‌ای، خدمات تفریحی و گردشگری و خدمات سلامت و آموزشی را از دیگر خدمات و امکانات اپلیکیشن شهر من عنوان کرد.

کد خبر 429708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.