الکترونیکی شدن نوبت بازدید در شهرداری نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و تداوم مشکلات مربوط به شیوع این بیماری، انجام مجموعه‌ای از اقدامات با هدف کاهش مراجعات مردمی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

محمد مغزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری نجف‌آباد و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، طرح الکترونیک کردن روند درخواست بازدید در قسمت شهرسازی که یکی از بیشترین مراجعات مردمی را به خود اختصاص داده، در دست مطالعه و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به کار سنگین چند هفته‌ای کارشناسان دفتر انفورماتیک شهرداری برای تهیه نمونه اولیه این نرم‌افزار، تصریح کرد: پس از تهیه طرح ابتدایی و اعمال نقطه نظرات کارشناسی روی آن، در حال حاضر منطقه یک شهرداری به صورت آزمایشی از امکانات این خدمت الکترونیک بهره‌مند شده و تمامی شهروندان می‌توانند فرآیند ارائه درخواست خود را در بستر پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری به کمک تلفن‌همراه یا رایانه‌های خانگی انجام دهند.

شهردار نجف‌آباد گفت: بیشترین زمان صرف شده برای تهیه این بستر غیرحضوری مربوط به فراهم کردن ساز و کار پرداخت الکترونیک شهروندان و هماهنگی با بانک مرکزی بوده است. 

کد خبر 429702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.