توسعه فضای سبز از مهمترین اهداف شهر کرج است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: توسعه فضای سبز و کاشت درخت در شهر از مهمترین اهداف مدیریت شهری کرج است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحیم خستو شامگاه گذشته (شنبه) در آئین بهره برداری از پارک امید در بلوار جانبازان کرج، اظهار کرد: حضور شهروندان در مراسم افتتاح پروژه‌های شهری و آئین بهره برداری از پارک امید نشان دهنده مطابقت این اقدامات با نوع خواسته‌های مردم است.

وی افزود: بیش از دو هزار میلیارد تومان هزینه برای پیشبرد عظیم و کلان شهری و رساندن آن به مرحله افتتاح نیاز است و این در حالی است که بودجه سالانه شهر کرج در حال حاضر چهار هزار میلیارد تومان است که بخشی از آن نیز صرف پرداخت حقوق می‌شود؛ بر همین اساس پروژه‌های شهری باید با اولویت بندی انجام شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اهمیت به مزیت‌های نسبی شهر کرج نشان دهنده وجه تمایز آن نسبت به شهرهای دیگر بوده و این مزیت‌ها به مدیران شهری این امکان را می‌دهد تا بتوانند با صرف کمترین هزینه‌ها بیشترین کارایی را داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات ۱۵ سال اخیر توسط مسئولان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج، تصریح کرد: توسعه فضای سبز و کاشت درخت در شهر از مهمترین اهداف مدیریت شهری کرج است.

خستو با بیان اینکه کرج هنرمندان بزرگی دارد که آثار آنان در موزه‌های اروپایی نمایش داده می‌شود، گفت: برخی از این هنرمندان تمایل دارند که آثار هنری با ارزش خود از جمله تابلوهای گران قیمت را به مدیرت شهری اهدا کنند که این مهم مایه افتخار است.

کد خبر 429649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.