۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
احداث پردیس سینمایی در سقز

شهردار سقز گفت: انتظار می‌رود که با بهره برداری از پردیس سینمایی در شهر سقز شاهد تحولی چشمگیر در تمامی عرصه‌های فرهنگی و هنری این شهر باشیم.

به گزارش ایمنا، وریا نعمانی با بیان اینکه توسعه و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی را بهترین و عملی ترین راهکار در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: زمانی که یک فعالیت در هر بخشی پیوست فرهنگی نداشته باشد نتیجه‌ای مناسب را به دنبال نخواهد داشت و به همین دلیل امروز وجود پیوست فرهنگی برای کلیه فعالیت‌ها و پروژه یک امر ضروری است.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری را کمک به تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در این شهر عنوان کرد و افزود: ما اعتقاد داریم که در سایه کار فرهنگی می‌توانیم دیگر مسائل و معضلات شهری را بهتر مدیریت کنیم و به همین دلیل اعتقاد داریم که باید فرهنگ و هنر در شهر سقز به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

شهردار سقز با بیان اینکه شهر سقز دارای پیشینه غنی فرهنگی و هنری است، یادآور شد: شهرداری سقز تلاش می‌کند در کنار توجه به مسائل عمرانی و آبادانی این شهر، نسبت به مسائل فرهنگی هم با حساسیت ویژه ای برخوردار کرده و زمینه را برای حمایت از توسعه و تقویت بیش از پیش بخش فرهنگ فراهم کند.

نعمانی ضمن اشاره به اهمیت سینما به عنوان یکی از هنرهای مورد توجه و استقبال مردم، یادآور شد: نبود سینما در شهرستان سقز یکی از کمبودهای جدی در بخش فرهنگ در این شهر بود و این مهم بارها از سوی مردم به ویژه فعالان فرهنگ و هنر مطالبه شده بود.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود که با بهره برداری از پردیس سینمایی در شهر سقز شاهد تحولی چشمگیر در تمامی عرصه‌های فرهنگی و هنری این شهر باشیم.

شهردار سقز ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از اجرای هر چه بهتر پردیس سینمایی در این شهر، افزود: شهرداری سقز آمادگی دارد تا به هر نحو ممکن از احداث این پروژه فرهنگی حمایت کند و به همین دلیل ما از تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود در این بخش استفاده می‌کنیم.

منبع: مهر

کد خبر 429636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.