نگاهی به رقابت حساسی که در آن ترمز بارسا کشیده شد

آبی اناری‌های کاتالونیا در حالی شب گذشته به تساوی برابر سویا رضایت دادند که رئال در یک قدمی آن‌ها، منتظر لغزش بود و حالا پس از این دیدار احتمال دارد که جایگاه بارسا در صدر جدول به خطر بیفتد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، شب گذشته بارسلونا در دیدار برابر سویا به تساوی بدون گل رضایت داد تا در برهه‌ای بسیار حساس، دو امتیاز مهم را از دست بدهد و مسیر را برای صدرنشینی رئال مادرید هموار کند.

اگرچه یاران بارسا عملکرد خوبی از خود در این بازی به نمایش گذاشتند اما نتوانستند سه امتیاز این بازی را کسب کنند. با توجه به این نتیجه، رئال در صورت کسب پیروزی در دیدار بعدی خود می‌تواند به صدر جدول لالیگا صعود کند.

اگرچه بسیاری از هواداران انتظار داشتند که مسی مانند قبل عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد، اما مسی هم نتوانست به خوبی در روند بازی تأثیرگذار باشد و در واقع شب او به بهترین شکل رقم نخورد.

در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های بازی، مدافع تیم سویا یعنی جولس کانده توانست توپ را از روی خط دروازه دفع کند. مسی که فرصت مناسبی روی یک ضربه آزاد به دست آورده بود، ضربه‌ای بسیار زیبا به سمت دروازه سویا روانه کرد که کانده با تیزهوشی هرچه تمام تر موفق شد مانع از گلزنی ستاره آرژانتینی شود.

در بازی‌های پیشین بارسا که وقت استراحت داده شده در طول مسابقه به کمک آن‌ها آمده بود، این بار مانع از بازی رو به جلوی آن‌ها شد و سویا که در سی دقیقه ابتدایی بازی بسیار تحت فشار قرار گرفته بود، توانست پس از وقت استراحت میان بازی از فشار خارج شود.

در این دیدار بارسلونا نتوانست سویا را از پیش روی خود بردارد و حالا باید به نتیجه دیدارهای بعدی چشم بدوزد. از سوی دیگر، بارسایی ها باید منتظر لغزش رئال بمانند تا شاید جایگاهشان در صدر جدول لالیگا را حفظ کنند.

کد خبر 429630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.