دانلود فیلم پسران بد ۲۰۲۰ Bad Boys For Life دوبله فارسی + معرفی و نقد

لینک دانلود فیلم پسران بد ۳ با بازی ویل اسمیت منتشرشده است.

به گزارش ایمنا فیلم پسران بد تا ابد (Bad Boys for Life)، یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن کمدی است که در سال ۲۰۲۰ اکران شد، پسران بد تا ابد دنباله‌ای بر دو فیلم پسران بد (۱۹۹۵) و پسران بد ۲ (۲۰۰۳) و در مجموع سومین قسمت از پسران بد محسوب می‌شود.

معرفی فیلم پسران بد ۳

پسران بد تا ابد (Bad Boys for Life)، یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن کمدی است. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریس برمنر نوشته شده و جری بروکهایمر تهیه‌کننده آن است. ویل اسمیت و مارتین لارنس ستارگان اصلی فیلم هستند. داستان فیلم، ماجراهای مایک و مارکوس را دنبال می‌کند که بعد از سال‌ها و به خاطر وقوع قتل‌هایی که مربوط به یکی از پرونده‌های قدیمی است، دوباره مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند. پرونده ساخت پسران بد تا ابد بعد از موفقیت‌های فیلم دوم آغاز شد.

پسران بد

از اکتبر ۲۰۱۸، خبر آغاز پیش تولید این فیلم به صورت رسمی توسط ویل اسمیت عمومی شد. این فیلم در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰ از سوی سونی پیکچرز منتشر شد و با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد، این فیلم فروش خوبی در گیشه داشت و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰، پرفروش‌ترین فیلم مجموعه پسران بد و پرفروش‌ترین فیلم اکران ماه ژانویه در تاریخ سینما است.

خلاصه داستان پسران بد ۳

در فیلم پسران بد تا ابد ۲۰۲۰ مارکوس برنت یک کارآگاه پلیس است و همکار سابق او مایک در حال گذراندن بحران‌های زندگی‌اش است. در همین هنگام، سر و کله‌ی یک مزدور آلبانیایی پیدا می‌شود. او کسی است که برادرش توسط دو کارآگاه فیلم کشته شده و قصد دارد انتقام سختی از آنها بگیرد. مایک و مارکوس باری دیگر متحد می‌شوند تا این مزدور را از داستان حذف کنند.

بازیگران فیلم پسران بد ۲۰۲۰

بازیگران فیلم پسران بد تا ابد عبارت‌اند از: ویل اسمیت، مارتین لارنس، پاولا نونز، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، جو پانتولیانو و چارلز ملتون.

پسران بد

کارگردان فیلم پسران بد ۳

کارگردان فیلم بد بویز ۳ عادل ال اربی و بلال فلاح هستند، بودجه فیلم ۹۰ میلیون دلار و فروش گیشه آن ۴۱۹ میلیون دلار بوده است.

نقد فیلم پسران بد ۳

فیلم Bad Boys ۳ توانست نقدهای نسبتاً مثبتی را از منتقدین دریافت کند. در ادامه نظرات برخی از منتقدین در مورد این فیلم را می‌خوانیم:

اولیویر جونز / آبزرور: نمره ۷۵

این فیلمی است که در آن، مردهای دوست‌داشتنی به مردهای نه چندان جذاب شلیک می‌کنند؛ در حالی که چیزهای مختلف را منفجر کرده و جوک‌های نسبتاً خنده‌دار می‌گویند. داستان آن بی‌معنی بوده و بیشتر دیالوگ‌هایی که توسط یکی از دو نقش اصلی بازگو نمی‌شوند، خنده‌دار هستند. به جز قسمت میانی فیلم که مکانیزم‌های داستانی، پسران بد را از هم جدا می‌کند، تماشای آن بسیار سرگرم‌کننده است.

برایان ترویت / USA Today: امتیاز ۷۵

با اینکه فیلم Bad Boys For Life نسبت به فیلم‌های قبلی که بیشتر روی اکشن متمرکز بودند، بیشتر روی شخصیت‌ها تمرکز دارد؛ ولی کمی طولانی به نظر می‌رسد و یک پیچش ناگهانی داستان در اواخر آن وجود دارد که حتی برای این فیلم‌ها هم زیادی عجیب است. خوشبختانه هیچیک از این موارد حواس شما را از رابطه دوست‌داشتنی بین لارنس و اسمیت که دوباره با هم شوخی می‌کنند یا همدیگر را دست می‌اندازند، پرت نمی‌کند؛ چنان‌که گویی هنوز هم سال ۱۹۹۵ است.

جوردن هافمن / گاردین: امتیاز ۶۰

با اینکه فیلم Bad Boys ۳ دارای داستانی کاملاً احمقانه، اکشن معمولی، بخش‌های داستانی قابل پیش‌بینی، دیالوگ‌های مضحک و سیاست‌های واقعاً زشت دارد، من هنوز هم از آن لذت می‌برم.

پسران بد


باکس دانلود پسران بد ۲۰۲۰

کد خبر 429613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.