نوسازی بیش از ۳۷۰۰ مخزن زباله در سطح شهر مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به دلیل تخلیه خاک، نخاله، آتش سوزی و سرقت چرخ‌ها، مخازن زباله دچار خرابی می‌شود که از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون بیش از ۳۷۰۰ مخزن در سطح شهر نوسازی و ترمیم شده است.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از چهار هزار و ۸۰۰ مخزن یک هزار و ۱۰۰ لیتری گالوانیزه در سطح شهر وجود دارد.

وی افزود: در راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بیشتر سطح شهر به همت نیروهای خدمات شهری شهرداری تاکنون بالغ بر سه هزار و ۷۱۵ عدد از این مخازن در معابر و کوچه‌های فرعی محلات و مناطق شهر مشهد نوسازی شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه اجرای این طرح به منظور بهینه سازی تجهیزات جمع آوری زباله به صورت مکانیزه در محلات شهر مشهد در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در برخی محلات و خیابان‌ها، مخازن جمع آوری زباله دچار مشکلاتی مانند سرقت چرخ، آتش سوزی یا تخریب و فرسودگی شده‌اند که برای رفع آنها نوسازی مخازن زباله در سطح محلات، خیابان‌ها و کوچه‌های مورد نیاز همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان برای جلوگیری از هرگونه آلودگی، مخازن زباله به وسیله ماده جرمی «ساید» که ماده بی خطر است و جای آهک جایگزین می‌شود به صورت مداوم شستشو و گندزدایی می‌شود.

صحراگرد تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با اقدامات شبانه روزی در زمینه پاکسازی، رفت و روب، جمع آوری ضایعات، نخاله، زباله و شستشوی معابر، رضایت شهروندان را از محیط اطراف و محل زندگی خود جلب کنیم.

کد خبر 429607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.