شبی که ماه کامل شد در راه اکران جهانی

پخش فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار برای پخش در آمریکا و کانادا خریداری شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فیلم، شرکت سینرجتیک به تازگی حقوق پخش فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار را برای پخش در آمریکا و کانادا خرید. این شرکت معتبر آمریکایی که سال‌هاست در بازارهای جهانی در زمینه پخش فیلم‌های بلند سینمایی، مستند و سریال‌های تلویزیونی فعالیت می‌کند، برای نخستین‌بار فیلمی محصول سینمای ایران را برای اکران و پخش عمومی در آمریکای شمالی خریده است.

شرکت پخش فیلم آتلانتیک مدیا نیز حقوق پخش این فیلم را برای کشور ترکیه خرید.

"شبی که ماه کامل شد" بر اساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری ساخته شده است. این فیلم روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود در حالی که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون و آرمین رحیمیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم سینمایی سال گذشته با اکران در سینماهای سراسر کشور و فروش نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان پنجمین فیلم پرفروش سال ۹۸ شد.

شرکت فیلم‌های مستقل ایران به مدیریت محمد اطبایی پخش بین‌المللی شبی که ماه کامل شد را عهده‌دار است.

کد خبر 429599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.