زندی‌پور: حضور اصغر حسن زاده می‌توانست به بازی گیتی پسند هارمونی بهتری بدهد

یک کارشناس فوتسال گفت:. پس از حدود ۱۰۰ روز نمی‌توانیم انتظار یک بازی تاکتیکی و بسیار خوب از دو تیم داشته باشیم، زیرا بازیکنان پس از فشار سنگین لیگ، حدود ۳ ماه به اجبار استراحت کردند و این موضوع روی کیفیت فنی آنها تأثیر گذار بوده است.

علی زندی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی نخست فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: ابتدا خیلی خوشحال هستیم که لیگ فوتسال ما از سر گرفته شد و دلتنگی ایجاد شده برطرف شد. باید از چند زاویه به این مسابقه نگاه کنیم. پس از حدود ۱۰۰ روز نمی‌توانیم انتظار یک بازی تاکتیکی و بسیار خوب از دو تیم داشته باشیم، زیرا بازیکنان پس از فشار سنگین لیگ، حدود سه ماه به اجبار استراحت کردند و این موضوع روی کیفیت فنی آنها تأثیر گذار بوده است.

وی ادامه داد: به همین خاطر نیمه نخست گیتی پسند نتوانست بازی قابل قبولی ارائه دهد و مس نیز از فرصت‌های زیاد خود استفاده نکرد. خستگی مشهود بازیکنان در بازی پرس بود که پس از پرس، ادامه کار برای تیم‌ها مشکل بود و این به دلیل ضعف بدنی بازیکنان بود.

زندی‌پور با اشاره به غیبت اصغر حسن زاده در تیم گیتی پسند، خاطرنشان کرد: گیتی پسند از نبود حسن زاده خیلی ضرر کرد و اگر وی در بازی حضور داشت هارمونی و ریتم بازی گیتی‌پسند شکل بهتری به خود می‌گرفت.

این کارشناس فوتسال در ارتباط با مصدومیت و حضور نداشتن علیرضا صمیمی و محمدحسین درخشانی، افزود: دو عامل منجر به مصدومیت بازیکنان می‌شود. اول فشار بیش از حد تمرینات است و دومی نداشتن تمرین است و قطعاً یکی از دلایل مصدومیت این دو بازیکن، نداشتن تمرین بوده است و فاصله‌ای که بین مسابقات ایجاد شد، بازیکنان را از شرایط خاص بدنی خارج کرد.

وی همچنین ادامه داد: به نظر من دروازه بان دوم مس سونگون یکی از ارکان موفقیت این تیم در بازی دیروز بود و سعید مؤمنی در عین جوانی بسیار با تجربه عمل کرد و این دروازه بان به خوبی پاسخ اطمینان علی افضل را داد.

زندی پور افزود: با توجه به نبود حسن زاده در تیم گیتی پسند و این که مهران عالیقدر به دلیل مصدومیت شرایط ویژه برای بازی نداشت، مصدومیت محمد حسین درخشانی باعث شد کیفیت بازی گیتی پسند با خلل رو به رو شود و نتوانند زهر همیشگی در حملات را بریزند.

بازی برگشت دوئل بین افضل و بیغم، جذابیت‌های خاص خود را دارد

وی با اشاره به بازی دوم فینال لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بازی دوم به دو دلیل عمده می‌تواند حساسیت و جذابیت بالاتری داشته باشد. اول این که بازیکنان به شرایط بازی برگشته‌اند و این بازی می‌تواند به تیم‌ها کمک کند تا به شرایط مطلوبی برای بازی دوم برسند. دوم این که گیتی‌پسند می‌داند که اگر بازی دوم را واگذار کند باید با جام قهرمانی خداحافظی کند.

زندی پور ادامه داد: در بازی روز گذشته چون بازیکنان شرایط بدنی خوبی نداشتند، دستورات تاکتیکی مربیان به خوبی در زمین پیاده نمی‌شد، اما در بازی برگشت دوئل بین حمید بیغم و علی افضل می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

این کارشناس فوتسال افزود: هر دو مربی در بازی دیروز نشان دادند آدم‌های باهوشی هستند. علی افضل با بازی دادن با زمان زیاد به فرهاد فخیم که پاسخ آن را با سه گل از سوی فخیم دریافت کرد و نشان داد روی بازیکنان خود شناخت دارد. از آن طرف حمید بیغم با روی آوردن به پاور پلی نشان داد که برای پیروزی برنامه‌های زیادی در سر دارد.

کد خبر 429573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.