برپایی ایستگاه مطالعه در ساختمان شهرداری منطقه ۲ بندرعباس

شهردار منطقه دو بندرعباس گفت: در راستای ارتقای سرانه مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی ایستگاه مطالعه در ساختمان اداری شهرداری منطقه دو بر پا شد.

مجتبی سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: هدف از طراحی ایستگاه کتاب یک، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

وی افزود: وظیفه ارتقای فرهنگ عمومی شهری بر عهده شهرداری است که با همین هدف شهرداری منطقه دو، ایستگاه‌های مطالعه را دایر کرده است.

شهردار منطقه دو بندرعباس عنوان کرد: طی مصوبه شورای فرهنگی منطقه در خصوص اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره ترویج کتابخوانی در جامعه، ایستگاه مطالعه جهت استفاده کارکنان و شهروندان در ساختمان اداری شهرداری منطقه برپا شد.

وی تصریح کرد: طرح ایستگاه مطالعه با هدف عمومی کردن و ارتقای سرانه مطالعه مفید، مطابق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به معنای آوردن کتابخانه به فضای تردد مردم است که این طرح با ارائه کتاب‌هایی با موضوعات مختلف حقوق شهروندی، تاریخی، شعر، رمان و روانشناسی و کودکان جهت استفاده کارکنان و ارباب رجوع در جهت افزایش سطح آگاهی آن‌ها اجرا شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: این طرح ابتدا در ساختمان اداری منطقه و سپس در ساختمان نواحی اجرا خواهد شد.

کد خبر 429558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.