تئاترهای پساکرونا مشخص شدند

پس از حدود چهارماه از بسته شدن تماشاخانه‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، زندگی از نخستین روز تابستان در عرصه تئاتر به جریان می‌افتد و چهار نمایش برای اجرا پیشگام شده‌اند.

به گزارش ایمنا، نمایش "است" به نویسندگی و کارگردانی پرنیا شمس که از نیمه بهمن ماه اجراهای خود را آغاز کرده و هنوز چند اجرایی را پشت سر نگذاشته بود مجبور به تعطیل کردن نمایش شد؛ از نخستین روز بازگشایی تئاتر بار دیگر به صحنه باز می‌گردد. این نمایش که تهیه کنندگی آن بر عهده نوید محمدزاده است تا ۱۳ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران به اجرای خود ادامه خواهد داد.

همچنین نمایش "ابر شلوارپوش" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اخوان از ۲۰ بهمن ماه اجراهای خود را آغاز کرده بود از نخستین اجراهایی است که بار دیگر به صحنه می‌آید و تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن کوچک تالار مولوی اجرا خواهد داشت.

نمایش "آگوست در اوسیج کانتی" نوشته تریسی لتس و به کارگردانی میکائیل شهرستانی نیز از یکم تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۷۵ دقیقه میزبان مخاطبان می‌شود.

نمایش "پسر" به نویسندگی و کارگردانی محسن مظاهری از یکم تا ۱۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه سیمرغ پذیرای مخاطبان می‌شود.

همچنین برخی دیگر از نمایش‌ها در طی هفته‌های آتی بر روی صحنه خواهند رفت:

نمایش "یازده" به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی از سوم تیرماه به صحنه می‌رود و بیستم نخستین ماه تابستان صحنه را ترک می‌کند. این نمایش هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۶۰ دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا خواهد شد.

نمایش "پنهان خانه پنج در" به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی آرش فلاحت پیشه از پنجمین روز تیرماه اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا ۱۰ روز بعد میزبان مخاطبان می‌شود. این نمایش هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.

نمایش "و همیشه پاییز" اجراهای خود را از آخر هفته آغاز می‌کند و از ششم تا ۲۰ تیرماه میزبان تماشاگران می‌شود. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهیار جوادی‌ها هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی اجرا خواهد داشت.

با آغاز اجرای نمایش‌ها از اول تیرماه و رعایت دستورالعمل‌های بازگشایی سالن‌های خصوصی و دولتی برای عرصه هنر باید دید با توجه به حیات ادامه دار ویروس کرونا در کشور گروه‌های نمایشی، حاضر به اجرای نمایش هستند و اگر بر صحنه حاضر شدند با استقبالی از سوی مخاطبان مواجه می‌شوند یا خیر.

منبع: ایرنا

کد خبر 429556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.