تملک بیش از ۷ هزار مترمربع زمین برای احداث بزرگترین ورزشگاه غرب اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری‌های انجام شده هفت هزار و ۵۹۰ مترمربع از اراضی کشاورزی خارج از محدوده این منطقه برای احداث بزرگترین ورزشگاه روباز غرب اصفهان آزادسازی شد.

سید عباس روحانی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی، معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ شهرداری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تملک زمین برای احداث پروژه ورزشگاه روباز شهدای غرب انجام شده و طرح آن در حال بررسی است تا پس از اتمام این مرحله، عملیات اجرای آن آغاز شود.

وی افزود: برای رشد و توسعه ورزش شهروندی در منطقه ۹ گام‌های خوبی برداشته شده که موجب افزایش شور و نشاط عمومی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات مدیران شهری بر لزوم توسعه ورزش همگانی در بوستان‌های منطقه ۹ فضاهایی ویژه ورزش همگانی تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: این منطقه با افزایش و توسعه فضای سبز شهری در امتداد بوستان مهر و فاز پنج و شش این بوستان در مجاورت کوه آتشگاه همچنین ایجاد فضاهایی برای ورزش والیبال، فوتسال، بدمینتون و استقرار میزهای تنیس در این پارک برای رشد و توسعه ورزش شهروندی گام‌های خوبی برداشته که موجب افزایش شور و نشاط عمومی شده است.

روحانی با بیان اینکه در جامعه امروز ورزش و به ویژه ورزش همگانی موجب افزایش امید به زندگی از طریق ارتقای سلامت افراد جامعه می‌شود، گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی منطقه ۹ همه روزه فعال و استفاده برای عموم رایگان و آزاد است.

کد خبر 429548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.