داستان مدعیان انصراف از لیگ و تهدیدهایی پوشالی و تبلیغاتی

چهارصد و هشتاد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ماموریت بزرگ پیش روی صلصالی و استکی " عنوان نخست این رسانه است که حکایت از پیچیدگی اوضاع نیمکت ذوب آهن دارد. با حضور نیافتن رادولوویچ در ایران، وضعیت نیمکت ذوبی‌ها پیچیده‌تر از قبل شده است و به نظر می‌رسد سکان هدایت این تیم حداقل برای دو سه بازی ابتدایی لیگ بر عهده استکی و صلصالی خواهد بود و در صورتی که موفق به کسب نتیجه مورد انتظار مدیران باشگاه نشوند، گزینه‌هایی بعدی مسئولان این باشگاه بررسی می‌شوند.

" تهدیدهای پوشالی و تبلیغاتی " تیتر دیگری از این روزنامه است که اشاره به تهدیدهای تمام ناشدنی مدعیان انصراف دارد. باشگاه‌هایی که فدراسیون را تهدید به حضور نیافتن در بازی‌ها می‌کنند، این روزها مشغول تمرین و برگزاری دیدار تدارکاتی هستند و این نشانگر آن است که همه حرف‌هایشان مبنی بر انصراف قطعی جز تهدیدهای پوشالی و تبلیغاتی نیست.

" تبدیل نجیب به اهل جیب " عنوان پایانی این روزنامه است که به ضعف مدیریتی در فوتبال ایران برای مقابله با پرونده‌های اختلاف بازیکنان خارجی یا مربیان خارجی پرداخته است. در موضوع پادوانی، اگر مدیران استقلال بابت طلب صد هزار دلاری ناقابل، دو سال تمام پادوانی را اذیت نمی‌کردند و با بدعهدی بازی‌اش نمی‌دادند، فوتبالیست برزیلی هم دنبال غرامت‌خواهی چند میلیون دلاری نمی‌رفت. این اما از معجزات فوتبال ایران است؛ تبدیل نجیب به اهل جیب! سوءاستفاده بدون مرز از نجابت و وقار آدم‌ها، آن‌قدر که بزنند زیر همه چیز و آن روی دیگرشان را نشان بدهند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌ها روزنامه "فوتبال اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 429537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.