تصویب سیاست‌های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در بخش پدافند غیرعامل

سیاست‌های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در بخش پدافند غیرعامل با حضور رییس ستادکل نیروهای مسلح در کمیته دائمی پدافند غیرعامل تصویب شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل، جلسه کمیته دائمی پدافند غیرعامل روز شنبه به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور و دیگر اعضای این کمیته، در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

رئیس پدافند غیرعامل کشور و دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل در این نشست پس از ارائه گزارشی از آخرین تحولات و مهمترین رویدادهای حوزه پدافند غیرعامل و اقدامات و دستاوردها در این حوزه، به تبیین سیاست‌های پیشنهادی کلی جهت تدوین برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی در بخش پدافند غیرعامل پرداخت و پس از بحث و بررسی و اعمال نقطه نظرات و پیشنهادات اعضا، کلیات این سیاست‌ها به تصویب این کمیته رسید.

همچنین مقرر شد این سیاست‌های پیشنهادی برای طی فرایندهای قانونی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود.

کمیته دائمی (شورای عالی) پدافند غیرعامل، متشکل از رئیس ستاد کل به عنوان رئیس، رئیس سازمان پدافند غیرعامل به عنوان دبیر و حضور وزیران کشور، دفاع و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و یکی از معاونین ستاد کل نیروهای مسلح است و مصوبات آن با ابلاغ دبیر کمیته دائمی در همه دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا است.

کد خبر 429532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.