روزنامه‌های ورزشی ۳۱ خرداد؛ جنگ صلیبی استقلال

با مصدومیت تبریزی از ناحیه رباط صلیبی قربانیان این مصدومیت در استقلال به چهار نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۳۱ خردادماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "جنگ صلیبی در استقلال" به مصدومیت رباط صلیبی تبریزی پرداخت، کسی که چهارمین قربانی این مصدومیت در فصل جاری در استقلال است.

"گل" با عنوان"مشکل دژاگه پول و کرونا نیست" به بررسی دلایل عدم بازگشت دژاگه به ایران پرداخت، دلایلی که سردمدار آن عدم جذب مربی آلمانی توسط تیم تبریزی بوده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بدهی به برانکو ۲ برابر می‌شود؟ " به بررسی دلایل رپ پیشنهاد پرسپولیس توسط برانکو پرداخت، موضوعی که به ادعای این روزنامه می‌تواند باعث دو برابر شدن بدهی سرخ‌ها به مرد کروات شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "یادگار شوم از دربی هشتاد و نه" به کدورت قدیمی مجیدی و دکتر ستوده پرداخت، کدورتی که با مصدومیت تبریزی بار دیگر زنده شد.

"ایران ورزشی" با عنوان"بدهی‌ها مشخص نشود انتقال سهام سازمان لیگ صورت نمی‌گیرد" به بررسی نحوه انتقال سهام سازمان لیگ از اعضای سابق هیئت رئیسه آن پرداخت، انتقال سهامی که به ادعای این روزنامه حداقل تا دو سال آینده ممکن نخواهد بود.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"برای علیرضا تدارک ویژه دیده اند اما…" به گزارش اختصاصی این روزنامه از آماده سازی باشگاه آنتورپ در گفت‌وگو با خبرنگاران این کشور پرداخت، گفت‌وگوهایی که در آن انتظار باشگاه بلژیکی برای رسیدن بیرانوند مشهود است.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان عادت به تسلیم و عقب نشینی ندارد" به اظهارات رسول نویدکیا بازیکن باتجربه سپاهان پرداخت، کسی که امیدوار است بتواند با هم بازی‌های خود جامی دیگر را برای طلایی پوشان به ارمغان بی آورد.

"سبز سبزم" با عنوان "دو کاپیتان سابق ذوب آهن شایسته این فرصت هستند" به اظهارات وفا هخامنش بازیکن جواب ذوب آهن پرداخت، کسی که مدعی است صلصالی و استکی می‌توانند با قرار گرفتن در جایگاه مربی روزهای خوبی را برای گاندوها رقم بزنند.

کد خبر 429522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.