مقاوم سازی ۵ دستگاه پل سواره رو در چهار گوشه تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پهنه بندی پایتخت به منظور ساماندهی اقدامات مربوط به تعمیر و نگهداشت پل‌های سواره‌رو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی پیوسته با تاکید بر اینکه ۷۵۳ دستگاه پل سواره رو شهر تهران از ارزشمندترین سرمایه‌های آن به شمار می‌آید انجام مداوم بازرسی‌های تخصصی از این سازه‌ها ضرورت دارد، اظهار کرد: شهر تهران با هدف ساماندهی اقدامات مربوط به پایش، تعمیر و نگهداشت پل‌های سواره رو به چهار پهنه شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق تقسیم شده است و اقدامات مربوطه در هر یک از این پهنه‌ها جریان دارد.

وی افزایش ایمنی و تاب آوری زیر ساخت‌های شهری مقابله با زلزله را یکی از اصلی‌ترین ضرورت‌های برنامه پنج ساله سوم شهر تهران دانست و یادآور شد: تاکنون در راستای وظیفه محوله ۲۱ دستگاه پل مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در حال حاضر عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پنج دستگاه پل شامل پل‌های تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همت با رودخانه کن، تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید سلیمانی با بزرگراه شهید حقانی، تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همت با بزرگراه شیخ فضل الله، تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همت با خیابان گاندی و همچنین تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آوینی با خطوط مترو و راه آهن در حال انجام است.

کد خبر 429520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.