از سرگیری ملاقات‌های مردمی شهردار در مناطق/ بهسازی و نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن و رزشی

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اقدام به بهسازی و نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن ورزشی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی کرده تا شهروندان بتوانند از فضاهای مناسب و حق شهروندی خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۳۱ خردادماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: تابستان با ورزش، تفریح و اوقات فراغت همراه است، اما این روزها به دلیل شرایط کرونایی باید با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی تابستان را بگذرانیم.

وی افزود: شهرداری برای ارتقای خدماتی که مردم به خصوص جوانان در ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی نیاز دارند، اقدام به بهسازی و نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن ورزشی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی کرده تا شهروندان بتوانند از فضاهای مناسب که حق شهروندی است، استفاده کنند.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: این فضاهای ورزشی بازگشایی و با رعایت نکات بهداشتی مورد استفاده مردم اصفهان قرار گیرد.

وی ادامه داد: فردا (یکشنبه) در ادامه برگزاری ویژه برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» با حضور مردم شاهد چند افتتاح در حوزه فرهنگی و ورزشی در محل ورزشگاه آبشار واقع در خیابان آبشار دوم خواهیم بود.

نوروزی گفت: هفته گذشته پیرو پیگیری‌های امور شهر، جلسات بسیار خوبی با بخش خصوصی و مسئولان کشور در سازمان برنامه و بودجه و ریاست جمهوری در تهران برگزار شد که بی‌شک نتایج آن برای شهر و مردم مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا ملاقات‌های مردمی را که به صورت منظم در مناطق مختلف شهر برگزار می‌شد، تحت تأثیر قرار داده بود، افزود: از آنجایی که حضور در مناطق منشأ خدمات بسیاری برای مردم و رفع مشکلات آنها بود و برخی شهروندان نیز به طور مکرر درخواست برگزاری این جلسات را داشتند، این ملاقات‌ها با رعایت پروتکل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی از سر گرفته خواهد شد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: البته به دلیل همین شرایط از راه‌های دیگر نیز برای گفت و گو با مردم استفاده می‌کنیم؛ به عنوان مثال روز سه‌شنبه هفته جاری به مدت چهار ساعت از ساعت ۹ تا ۱۳ در اداره ارتباطات مردمی شهرداری و از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ می‌توانند نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را مطرح کنند و ما نیز آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان هستیم.

نوروزی افزود: بی شک توجه به نظرات شهروندان بوده که امروز شهرداری اصفهان توانسته در تمام عرصه‌ها موفق باشد.

کد خبر 429501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.