انجام بیش از یکصد مرحله گندزدایی شهر بندر سیریک

شهردار بندر سیریک با بیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی شهر بندر سیریک تا شکست کامل بیماری کرونا ادامه دارد، گفت: این شهر تاکنون ۱۲۵ مرحله ضد عفونی و گندزدایی شده است.

عادل کمالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات گسترده گندزدایی و ضدعفونی تمامی معابر و خیابان‌های شهر بندر سیریک برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.

وی افزود: عملیات ضد عفونی معابر شهر بندر سیریک در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع این ویروس شبانه انجام می‌شود و تا ریشه کنی کامل آن تداوم خواهد داشت.

شهردار بندر سیریک اضافه کرد: شهرداری ضمن انجام عملیات‌های ضدعفونی و گندزدایی شبانه در سطح شهر کارهای مؤثری به منظور تسهیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برای شهروندان و همه واحدهای صنفی و تجاری سطح شهر انجام داده است.

کمالی ادامه داد: از ابتدای زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری و کنترل تردد ورودی و خروجی‌های شهر و ضدعفونی، بالغ بر ۵۰ میلیون تومان هزینه شده که قسمت اعظم آن با همکاری گروه‌های مردمی و بسیج تأمین شده است؛ همچنین جمعاً شش نفر از کارکنان شهرداری به صورت شیفتی و هرشب سه نفر (یک راننده و دو نیروی خدمات شهری) معابر پرتردد شهر را ضدعفونی می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری تمام امکانات، تجهیزات موتوری و نیروهای خدمات شهری خود را در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بکار گرفته است.

شهردار سیریک اضافه کرد: پیام‌های شهروندی در قالب طرح‌های گرافیکی، صوت و فیلم از سوی روابط عمومی این شهرداری تهیه شده و با هدف اطلاع رسانی همگانی در شبکه‌های اجتماعی شهر منتشر می‌شود.

کد خبر 429500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.