اولین لپ تاپ 5G لنوو چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت لنوو اولین لپ تاپ با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه را با نام Flex 5G وارد بازار کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این روزها شرکت‌ها به دنبال عرضه گوشی‌هایی با قابلیت 5G هستند، لنوو در حال حاضر به صورت رسمی لپ تاپ 5G خود را وارد بازار کرده است. این محصول که در نمایشگاه CES 2020 با نام یوگا 5G معرفی شد، به عنوان اولین لپ تاپ 5G جهان به فروش می‌رسد؛ وجود تراشه اسنپدراگون کوالکام به استفاده از ارتباطات شبکه 5G این لپ تاپ کمک کرده است.

لپ تاپ لنوو فلکس 5G مانند دیگر محصولات این شرکت از طراحی زیبا، سبکی و ضخامت بسیار کم برخوردار است. وزن این لپ تاپ به ۱.۳ کیلوگرم می‌رسد و دارای نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن Full HD است. لنوو فلکس دارای دو درگاه USB-C و جک میکروفون و هدفون است. یک کلید جداگانه برای دسترسی سریع‌تر به حالت پرواز (Airplane Mode) روی بدنه این محصول تعبیه شده است. علاوه بر این لپ تاپ مذکور به منظور ارتقای امنیت مجهز به حسگر اثرانگشت است. در قسمت بالای نمایشگر نیز یک دوربین 720p وجود دارد که از آن برای برقراری چت تصویری، تهیه عکس، ضبط ویدئو و موارد دیگر استفاده می‌شود.

این مدل لپ تاپ مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون کوالکام 8cx است. هسته‌های این نوع پردازنده فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتزی دارد و به طور کلی این پردازنده دارای هشت هسته کریو ۴۹۵ است. وظیفه پردازش اطلاعات و داده‌های گرافیکی بر عهده پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۸۰ است. هشت گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.0 از دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ فلکس 5G است.

قیمت این مدل لپ تاپ ۱۳۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 429496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.