گیتی پسند؛ بازنده سربلند

دیدار دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۴ بر ۳ یه نفع مس سونگون یه پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز- جمعه ۳۰ خردادماه ماه - تیم گیتی پسند در چهار چوب مسابقات فینال لیگ برتر فوتسال میزبان تیم مس سونگون بود که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ سه به نفع مس سونگون به پایان رسید.

ورزشگاه پیروزی اصفهان

تعداد تماشاگر: بدون تماشاگر

ترکیب تیم گیتی پسند اصفهان: محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، میثم برمشوری، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر، مرتضی عزتی، والکس رایموند سانتوز، پیمان حفیظی، بهزاد رسولی، محمدحسین درخشانی، الکس فالکون

سرمربی: حمید بی‌غم

ترکیب تیم مس سونگون: سعید مؤمنی، سجاد افضلی، فرهاد فخیم، مهدی جاوید، محمد شجری، مسلم اولاد قباد، سعید تقی زاده، علیرضا عسکری، میثم خیام، سالار آقاپور، مصطفی طیبی

سرمربی: علیرضا افضل

اخطار:

گیتی پسند: محمدرضا سنگ سفیدی (دقیقه ۳۶)

مس سونگون: میثم خیام (دقیقه ۱۹)

گلزنان:

گیتی پسند: حمید احمدی (دقیقه ۱۸) مرتضی عزتی (دقیقه ۳۸) سعید احمد عباسی (دقیقه ۳۹)

مس سونگون: فرهاد فخیم (دقیقه ۶ و ۲۰ و ۳۷) سعید تقی زاده (دقیقه ۳۵)

دقایق حساس:

دقیقه ۱- اشتباه رایموند دروازه فالکون را تحت خطر قرار داد اما بازیکنان مس قدر این موقعیت را ندانستند و توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۳- خطای سعید احمد عباسی باعث شد تا یک ضربه خطا در موقعیتی بسیار خوب به مسی‌ها داده شود، اما جاوید این توپ را به سادگی از دست داد.

دقیقه ۴- ضربه توپ سریع فالکون، سعید احمد عباسی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما این سنگربان مسی‌ها بود که به زیبایی این توپ را راهی اوت کرد.

دقیقه ۶- فرهاد فخیم، کاپیتان مس با یک حرکت انفرادی در کنار زمین با یک ضربه بغل پای زیبا نخستین گل این دیدار را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه ۷- خطای شدید علیرضا عسکری بر بروی برمشوری که با حواشی زیادی همراه بود یک موقعیت گلزنی بسیار خوب را در اختیار گیتی پسندی‌ها قرار داد، اما سنگربان مس به خوبی از دروازه‌اش حراست کرده و اجازه گلزنی را به شاگردان بی‌غم نداد.

دقیقه ۹- مصطفی طیبی قدر پاس زیبای فخیم را ندانست و نتوانست از موقعیت تک به تک خود استفاده کرده و اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه ۱۰- ضد حمله زیبای مسی‌ها با خروج فالکون از دروازه‌اش به زیبایی مهار شد.

دقیقه ۱۲- قرعه فرصت سوزی‌های مس این بار به نام کاپیتان فخیم خورد تا یکی از نادرترین موقعیت‌های گلزنی را از دست بدهد.

دقیقه ۱۳- خطای محمد شجری یک موقعیت تک به تک را از مسی‌ها گرفت، اما یک پنالتی به مسی‌ها تقدیم کرد که توسط کاپیتان فخیم راهی اوت شد.

دقیقه ۱۶- حرکت تیمی گیتی پسندی‌ها که به محوریت کاپیتان کشاورز انجام شد، سرانجام با بی دقتی رایموند راهی اوت شد.

دقیقه ۱۸- خطای محرز شجری بازیکن مس سونگون بر روی سعید احمد عباسی یک پنالتی را در دقایق پایانی نیمه اول به قرمز پوشان گیتی پسند اهدا کرد تا حمید احمدی با یک بغل پای فنی قفل دروازه مس را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۱۹- میثم خیام، بازیکن مس سونگون رو به روی دروازه گیتی پسند نقش بر زمین شد اما داور این کار وی را در راستای فریب داور دید و خیام را با کارت زرد جریمه کرد تا اولین کارت زرد این دیدار به نام وی ثبت شود.

دقیقه ۲۰- فرهاد فخیم در پی تعلل بازیکنان گیتی پسند و دروازه‌بان برزیلی این تیم، رو به روی دروازه خالی گیتی پسند قرار گرفت و دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

دقایق ۲۰ الی ۲۷- دو تیم با بی دقتی توپ را از دست می‌دهند و بازی بیشتر در میانه زمین پیگیری می‌شود. گرمی سالن و حساس بودن این دیدار حساس نیز باعث شد تا دقایق ابتدایی نیمه دوم شاهد افزایش تنش‌ها بین بازیکنان دو تیم باشیم.

دقیقه ۲۸- شجری توانست به زیبایی توسط توپی که از روی نقطه کرنر در نیمه زمین مس به وی رسید دروازه گیتی پسند را تهدید کند، اما این فالکون برزیلی بود که با عکس‌العملی فوق‌العاده توپ شجری را مهار کرد و یک ضد حمله را برای قرمز پوشان گیتی پسند پی‌ریزی نمود.

دقیقه ۳۴- از خود گذشتگی فالکون و خروج به موقع وب از دروازه گیتی پسند اجازه نداد تا برای سومین بار توپ به تور دروازه گیتی پسندی‌ها بچسبد.

دقیقه ۳۵- شوت محکم فخیم در میانه راه با پای نقی زاده برخورد کرد و تغییر جهت داد تا سومین گل مس سونگون به نام سعید نقی زاده ثبت شود.

دقیقه ۳۶- خطای شدید سنگ سفیدی بر روی خیام، بازیکن مس سونگون صدای همه را در آورد تا وی نخستین اخطاری گیتی پسندی‌ها لقب بگیرد.

دقیقه ۳۷- ضربه محکم فرهاد فخیم دروازه گیتی پسند را که پاور پلی کرده بود برای چهارمین بار باز کرد.

دقیقه ۳۸- مرتضی عزتی که به عنوان دروازه‌بان در این دقایق برای گیتی پسندها هم مواظب سنگر بود و هم در نوک خط حمله گیتی پسندی‌ها ایفای نقش می‌کرد به زیبایی از یک توپ برگشتی یک گل ساخت تا اختلاف دو تیم به دو گل برسد.

دقیقه ۳۹- گیتی پسندی‌ها که پاور پلی را در برنامه کار خود قرار داده بودند با یک حرکت تیمی زیبا سعید احمد عباسی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا احمد عباسی با یک بغل پای محکم اختلاف دو تیم را به حداقل برساند.

حواشی بازی:

· هواداران از حضور در این دیدار محروم بودند و دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشور را از پای گیرنده‌های تلویزیونی به نظاره نشستند.

· کادر فنی تیم ملی فوتسال از دقایقی پیش از شروع دیدار فینال لیگ برتر فوتسال در سالن پیروزی اصفهان حضور پیدا کردند.

· این دیدار تحت تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید به نحوی که پیش از شروع این دیدار مهم در گیت ورودی تب سنجی از همه حضار انجام گردید.

· حضور اصحاب رسانه (عکاس و خبرنگار) در این دیدار بسیار محدود بود.

· شریف بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در همان ثانیه‌های نخست دیدار اولین تنش این دیدار را با سنگ سفیدی به نام خود ثبت کرد تا داور را مجبور کند تذکر سختی به وی بدهد.

· امیر مسعود هراتیان، رئیس هیت فوتبال استان اصفهان و احمد باقری مقدم رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

· سید محمد طباطبایی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از دقیقه ۵ در سالن پیروزی حضور پیدا کرد تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

· تمارض خیام بازیکن مس سونگون برای دومین بار در دقیقه ۳۰ این دیدار صدای داور را در آورد و به شدت با وی و کاپیتان مسی‌ها برخورد کرد.

· در پایان این دیدار از محمد ترحمی که جز کادر داوری این دیدار بود توسط باشگاه گیتی پسند و هیئت فوتبال استان اصفهان تقدیر شد؛ لازم به ذکر است وی این دیدار را به عنوان آخرین دیدار سوت زد تا با داوری فوتسال خداحافظی کند.

کد خبر 429474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.