جرائم در شهرستان بوئین‌میاندشت کاهش یافته است

امام جمعه بوئین‌میاندشت گفت: جرایم در شهرستان بوئین میاندشت نسبت به سال گذشته کاهش و کشفیات مواد مخدر افزایش داشته است که نشان می‌دهد نیروی انتظامی شهرستان نسبت به وظیفه خطیر خود به خوبی عمل کرده که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از بوئین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین میاندشت اظهار کرد: اگر فرهنگ راحت طلبی در انسان رواج پیدا کند، مانع رشد و پیشرفت انسان می‌شود. عزت انسان در گرو راحت طلبی نیست و اگر راحت طلبی را کنار نگذاریم نباید منتظر عزت باشیم.

وی افزود: باید با سلاح تقوا وارد میدان اقتصادی کشور شویم. ماندگاری رشادت‌های رزمندگان به واسطه تلاش‌هایی بود که در مسیر جهاد انجام شد.

امام جمعه بوئین میاندشت ادامه داد: شهید چمران رزمنده‌ای به تمام معنا ولایتمدار و انقلابی بود که با درجات علمی بالا در میدان جهاد و مبارزه با دشمن حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه لازم است با تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان بوئین میاندشت، هیئت‌های مذهبی شهرستان به ثبت برسد، گفت: برخی کشورها تنها به قدرت و سلاح نظامی خود می‌بالند، اما سلاح تقوا مایه شجاعت و موجب مقاومت و ایستادگی می‌شود؛ همانگونه که رزمندگان ما در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

امام جمعه بوئین میاندشت تأکید کرد: روحیه جهادی در جهاد کشاورزی باید مانند گذشته احیا شود. کشاورزی پایه و اساس هر کشوری در زمینه تولید و تأمین محصولات غذایی است. دولت باید به کشاورزی بیش از نفت اهمیت دهد، اما نگاه آن‌ها به کشاورزان خوب نیست.

اسکندری خاطرنشان کرد: جرایم در شهرستان بوئین میاندشت نسبت به سال گذشته کاهش و کشفیات مواد مخدر افزایش داشته است که نشان می‌دهد نیروی انتظامی شهرستان نسبت به وظیفه خطیر خود به خوبی عمل کرده که جای قدردانی دارد.

کد خبر 429455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.