هویت دینی گلپایگان حفظ شود

امام جمعه گلپایگان گفت: با ورشکسته شدن یک شرکت‌ صنعتی در گلپایگان ۳۵۰ کارگر این کارخانه بیکار خواهند شد که خبر تلخی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: هویت انقلابی و دینی و علمی گلپایگان شاخصه اصلی شهرستان است و باید حفظ شود.

وی گفت: اصناف شهرستان باید نظارت کامل روی صنف و کالاها داشته باشند، نیروی انتظامی همانگونه که ۱۳ فروردین از ورود خودروها به شهرستان جلوگیری کرد در مقابله با ناهنجاری‌ها برخورد قاطع داشته باشد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به حفظ استقلال فرهنگی و مصونیت بخشیدن به جامعه وظیفه دارد، تصریح کرد: قانون برای فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت فرامرزی مشخص کرده است.

کرامتی گفت: از متولیان امور فرهنگی شهرستان انتظار می‌رود نسبت به مسائل فرهنگی شهرستان احساس مسئولیت کنند، قوه قضائیه در برخورد با ولنگاری و ناهنجاری‌ها قاطع عمل کند.

وی با بیان اینکه به بهانه ایجاد بوم گردی و شغل نباید ارزش‌های دینی و انقلابی نادیده گرفته شود، گفت: با ورشکسته شدن یک شرکت صنعتی در گلپایگان ۳۵۰ کارگر این کارخانه بیکار خواهند شد که خبر تلخی است.

کد خبر 429454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.