تصمیم دولت برای ساماندهی بازار اجاره، هفته جاری نهایی می شود

معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام این مطلب که درباره چگونگی اجرای فرمان رییس جمهور برای ساماندهی بازار اجاره، در هفته جاری تصمیم گیری می شود از تدوین طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد، خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام این مطلب که برنامه خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد در دهک‌های اول تا سوم در حال تدوین است، گفت: طرح خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد با همکاری دستگاه‌های مختلف در حال تدوین است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در ماه‌ها و هفته‌های گذشته جلسات کارشناسی آن با حضور دستگاه‌های ذی ربط در وزارتخانه برگزار شد و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه در اجرای طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور دارد، تصریح کرد: طرح مسکن اقشار کم درآمد به غیر از طرح بهسازی و بازسازی سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای کوچک است که تحت مسئولیت بنیاد قرار دارد.

وی توضیح داد: طرح مسکن اقشار کم درآمد در شهرها به اجرا درخواهد آمد.

شناسایی و تفکیک اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شناسایی اقشار کم درآمدی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور انجام شده و هم اکنون، استان به استان و شهر به شهر در حال تفکیک است.

اجرای فرمان رئیس جمهور برای ساماندهی بازار اجاره و کنترل قیمت مسکن

محمودزاده در خصوص پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دستور رئیس جمهور در خصوص ساماندهی بازار اجاره بها و کنترل قیمت مسکن، گفت: پیشنهادهای مشخص وزارت راه و شهرسازی در این باره ارائه و مقرر شد تا در کمیسیون ستاد اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهور، تعیین تکلیف شود. منتظر هستیم در هفته جاری این جلسه تشکیل و در خصوص اجرای فرمان رئیس جمهور تصمیم نهایی گرفته شود.

کد خبر 429426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.