در زندگی شانس فقط یک بار به در خانه می‌زند

هر هوادار فوتبال می‌داند که بارسا برای جذب مهاجم آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز بسیار مشتاق است. اما واقعاً تصمیم گیری در این رابطه کار ساده ای نیست و کسی نمی‌داند در صورت رقم خوردن این اتفاق، چه چیزی در انتظار بارسا و لائوتارو خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، چند هفته پیش بود که مدیربرنامه‌های لائوتارو مارتینز در مصاحبه‌ای اعلام کرد پیش از پیوستن این بازیکن به اینتر باشگاه‌های رم و اتلتیکو پس از کش و قوس‌های فراوان و مذاکرات بی نتیجه تصمیم گرفتند از خیر به خدمت گرفتن لائوتارو بگذرند. حالا اما همه می‌دانند که مدیران ورزشی این دو باشگاه به شدت به خاطر تصمیم خود ناراحت هستند.

ستاره آرژانتینی در بیست سالگی تنها با مبلغی نزدیک به بیست میلیون یورو به اینتر پیوست و حالا بارسا حاضر است برای به خدمت گرفتن او بیش از صد میلیون یورو هزینه کند. به خدمت گرفتن این بازیکن جوان نه تنها سود مالی بسیار خوبی برای اینتر به همراه داشت، بلکه از سوی دیگر لائوتارو با بازی در این تیم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و نقش مهمی در برنامه‌های کنته ایفا کرد.

حالا اما بارسایی‌ها باید تصمیم مهمی اتخاد کنند. تصمیمی که به موجب آن با پرداخت مبلغ زیادی، لائوتارو مارتینز را به نیوکمپ می‌آورد. تصمیم گیری در زمینه کار ساده‌ای نیست و سران باشگاه کاتالونیا پیش از مبالغ زیادی را صرف جذب بازیکنان متعددی کردند که هیچ کدام از آن‌ها حتی نزدیک به شرایط ایده آل خود در تیم سابقشان نبودند.

نکته اینجا است که شانس تنها یک بار در خانه آدم را می‌زند، این ضرب المثل می‌تواند هم برای لائوتارو صدق کند و هم برای بارسا. مارتینز فرصت دارد تا در کنار مسی یکی از زهردارترین خط حمله‌های فوتبال اروپا را تشکیل دهد و بارسا می‌تواند بالاخره به کنکاش طولانی مدت خود برای یافتن یک بازیکن تأثیرگذار در خط حمله پایان دهد. البته اگر بخواهیم از زاویه‌ای دیگر این قضیه را ببینیم، شاید آن کسی که درب خانه بارسا و لائوتارو را می‌کوبد شانس نباشد، بلکه بدشانسی باشد!

کد خبر 429421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.