کلیپ بدرفتاری با کودک کار جعلی است

شهرداری مرودشت استان فارس انتشار کلیپی از کودکی دستفروش را که در آن ادعا شد وی در محوطه تخت جمشید با اذیت ماموران اجراییات مواجه شده، جعلی دانست و اعلام کرد: قصد پیگیرد حقوقی شخص سازنده این کلیپ را دارد.

به گزارش ایمنا، در این کلیپ که در فضای مجازی منتشر شده است، کودکی دستفروش عنوان می‌کند که ماموران شهرداری مرودشت او را کتک زده اند، پولش را گرفته‌اند و تهدید به زندان کرده‌اند.

روابط عمومی شهرداری شهرستان مرودشت اعلام کرد: در این کلیپ عنوان شده که نیروهای شهرداری با کودک دستفروش در محدوده مجموعه جهانی تخت‌جمشید بدرفتاری کرده‌اند؛ درحالیکه تخت‌جمشید خارج از حوزه فعالیت مجموعه شهرداری مرودشت است و حوزه استحفاظی شهرداری تا میدان ملل این شهر است و شهرداری اجازه ورود به ناحیه نام‌برده را ندارد.

همچنین عنوان شده است که این اتفاق در تاریخ ۲۸ خردادماه ۹۹  روی داده است که به دلیل تعطیلی رسمی ، نیروهای واحد اجراییات سدمعبر هیچ گونه فعالیتی در شهر ندارند و تنها، واحد اجراییات تخلفات ساختمانی فعال بوده است.

روابط عمومی شهرداری مرودشت در ادامه ابراز داشت که تاکید فرد تهیه‌کننده کلیپ بر بروز خشونت از سوی ماموران واحد اجراییات شهرداری این شهر است که نشان می‌دهد این شخص فردی سودجو و فرصت‌طلب است؛ از همین رو واحد حقوقی شهرداری مرودشت از طریق پلیس فتا پیگیر این موضوع خواهد بود.

مرکز شهرستان مرودشت حدود ۴۵ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.  

منبع: ایرنا

کد خبر 429405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.