پلوسی: ترامپ لیاقت ریاست جمهوری ندارد

رییس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به یافته‌های این مجلس در زمان تحقیق برای استیضاح ترامپ گفت: او از لحاظ لیاقت و از لحاظ فکری آمادگی ریاست جمهوری را ندارد.

به گزارش ایمنا، تارنمای خبری هیل نوشت: نانسی پلوسی عصر پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به آنچه ما در زمان استیضاح دیدم و دیگرانی که در دولت خود ترامپ هستند نقل می‌کنند، رئیس جمهوری ترامپ به وضوح از لحاظ اخلاقی مناسب ریاست جمهوری نیست و از لحاظ فکری آمادگی این کار را ندارد.

وی در عین حال گفت: این واقعیت اهمیتی برای جمهوریخواه در سنای آمریکا که رأی به تبرئه ترامپ دادند، ندارد و برای «جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی او که گزیده‌هایی افشاگرانه از کتاب در حال انتشارش علیه ترامپ منتشر شده، نیز اهمیت نداشته و او در دوران فعالیتش در کاخ سفید «وفاداری به ترامپ» را به وطن‌پرستی ترجیح داد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: بولتون که در زمان تحقیقات برای استیضاح ترامپ حاضر به شهادت در کنگره نشد، فقط برای پول در آوردن از کتابش اقدام به انتشار اظهاراتی علیه رئیس جمهوری آمریکا می‌کند.

پلوسی جمهوری خواهان سنای آمریکا را متهم کرد که اظهارات افشاگرانه بولتون در کتابش را مهم ندانسته بودند و تنها چیزی که برای آن‌ها مهم بوده این بوده است که نمی‌خواستند یک رئیس جمهوری دموکرات بر سر کار بیاید.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 429389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.