از سرمایه‌گذاری در گردشگری شهری حمایت می‌کنیم

شهردار گلپایگان گفت: از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم تا بتوانیم درجهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان بهتر عمل کنیم.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلپایگان اظهار کرد: شهرداری‌های کشور با ارائه بیش از یکصد خدمت به صورت شبانه روز مشغول فعالیت هستند، اما با توجه به منابع محدودی که در اختیار شهرداری‌ها است، باید زمینه جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی بیش از گذشته فراهم شود.

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان با توجه به اهمیت این موضوع، زیر ساخت‌های لازم جهت حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران در شهر گلپایگان را مهیا کردند و با توجه به پتانسیل‌های بسیار ویژه‌ای که در این شهر وجود دارد ارزش افزوده سرمایه‌گذاری نیز چشمگیر خواهد بود.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر گلپایگان در حوزه‌های مختلف گردشگری به خصوص گردشگری مذهبی و میراثی و طبیعی دارای پتانسیل‌های ویژه است، از سرمایه گذارانی که در حوزه شهری تمایل به همکاری دارند دعوت می‌کنیم در شهر گلپایگان حضور پیدا کنند.

شکرزاده با اشاره به تهیه بسته جامع سرمایه‌گذاری در این شهر جهت ارائه به کارآفرینان و صاحبان سرمایه، ادامه داد: از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم تا بتوانیم درجهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان بهتر عمل کنیم، از شهروندان گلپایگانی نیز که علاقمند به سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها هستند دعوت می‌کنیم که حضور پیدا کنند.

کد خبر 429376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.