۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
بازسازی بافت تاریخی کاشان

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان از اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریالی برای مرمت و بازسازی بافت تاریخی و فرهنگی کاشان خبر داد.

به گزارش ایمنا، امین چناری با اشاره به فعالیت‌های سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان در زیباسازی و بهسازی معابر شهرستان کاشان اظهار کرد: اجرای ۶۰ هزار متر مربع بلوک فرش توسط این سازمان فقط گوشه‌ای از اقدامات انجام شده برای رفاه حال شهروندان کاشانی است.

وی با بیان اینکه تمام این پروژه‌ها توسط پرسنل و کارمندان این سازمان و بدون برون سپاری با پیمانکاران انجام شده است، اضافه کرد: برون سپاری نشدن پروژه‌ها باعث افزایش فعالیت‌های این سازمان و کارکنان آن شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان با بیان اینکه برون سپاری نشدن پروژه‌های سازمان در این حجم در طول ۲۰ سال اخیر یک اتفاق خوب است، افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و کارکنان سازمان برای انجام پروژه‌ها به گونه‌ای است که برخی از کارکنان به صورت سه شیفت نیز مشغول به کار هستند.

چناری از تحقق بودجه کامل ۲۰۰ میلیارد ریالی این سازمان خبر داد و تصریح کرد: برای سال ۹۹ نیز بودجه‌ای معادل ۲۶۰ میلیارد ریال برای انجام پروژه‌های این سازمان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم تا پایان امسال ۳۰ هزار تن آسفالت در معابر و کوچه‌های شهر کاشان استفاده شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان بازسازی و مرمت بافت و ابنیه تاریخی و فرهنگی کاشان است که برای انجام این مهم اقدامات خوبی مثل احیا و بازسازی آب انبار دارکوب انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان با بیان اینکه برای بهسازی و مرمت بافت تاریخی و فرهنگی به خصوص بازار بزرگ کاشان اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال اختصاص داده شده است، گفت: بافت تاریخی نشانی از هویت تمدن و فرهنگی مردم دیار مؤمنان کاشان است و بر همین مبنا سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان این مهم را با اولویت اماکنی همانند بازار کاشان پیگیری می‌کند.

منبع: مهر

کد خبر 429354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.